ملی پوش کاراته کشورمان گفت: من از عملکردم در مسابقات کاراته وان روسیه راضی نیستم، اما خدا را شکر که به مدال برنز این مسابقات رسیدم.

بهمن عسگری ملی پوش کاراته کشورمان در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: مسابقات کاراته وان روسیه با همه اتفاقات عجیب و دور از انتظارش به پایان رسید. ورزشکارانی که فکر می‌کردیم مدال می‌آورند حذف شدند و افرادی هم که حسابی روی آن‌‌ها باز نمی‌کردیم آمدند و مدال گرفتند. من از نتیجه خودم راضی نیستم، اما در همه حال خدا را شاکرم که به مدال برنز این مسابقات رسیدم.

او تصریح کرد: با امتیازی که در مسابقات کاراته وان روسیه گرفتم باز هم به صدر جدول رنکینگ المپیک بازگشتم و نفر اول شدم. هفته آخر در اردوی تیم ملی شرایط بسیار دشواری داشتم و روز‌های سختی را سپری کردم.

عسگری افزود: وقتی از مسابقات جام وحدت ارومیه بازگشتم سرما خوردم. خدا را شکر با هماهنگی با شهرام هروی سرمربی تیم ملی این مسئله برطرف شد، چون هروی از من حمایت کرد و در این مدت با من کنار آمد.

ملی پوش کاراته کشورمان در ادامه گفت: روز اول مسابقات کاراته وان روسیه را به خوبی پشت سر گذاشتم و از سد حریفان گذشتم. با حریف همیشگی آذربایجانی ام کمیته زدم و در سه ثانیه آخر درگیر شدیم و در همان زمان او ضربه پایی زد که مربی اش درخواست بازبینی ویدئویی کرد و در نتیجه امتیاز را به حریف دادند.

استفاده از ۲ داور ویدیویی در مسابقات کاراته وان جای تعجب دارد

عسگری تصریح کرد: این اتفاق برای مسابقات کاراته‌ای در آن سطح خنده دار بود، بسیار جای تعجب داشت که از ۲ داور ویدیویی که تا به حال آن‌ها را ندیده بودم در چنین مسابقاتی استفاده شد.

او افزود: زمانی که امتیاز را به حریف دادند دیگر زمانی برای جبران نداشتم و در نتیجه شکست خوردم. خوشبختانه برای کسب مدال برنز توانستم حریف اسپانیایی ام را از پیش رو بردارم. از این مسابقاتی که گذشت فقط تجربه، نقاط ضعف و قوت، فیلم‌ها و عکس‌‎ها است که می‌ماند و امیدوارم که از تمام اتفاقات این مسابقه برای رویداد‌های پیش رو استفاده کنیم تا یک ماه دیگر در کاراته وان اسپانیا با کسب مدال طلا همه مردم عزیز کشورمان خوشحال شوند.


بیشتر بخوانید: تیم ملی ایران قهرمان لیگ جهانی کاراته وان شد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار