مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های مازندران گفت: به منظور افزایش سرعت و کیفیت خدمات رسانی به مردم غرب مازندران، ساختمان شماره ۳ سازمان همیاری در نوشهر بهره برداری شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، جواد طالبی مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های مازندران در جلسه شورای معاونین در ساختمان شماره ۳ سازمان واقع در شهرستان نوشهر از افتتاح ساختمان شماره ۳ این سازمان در غرب مازندران خبر داد و گفت: افزایش سرعت و کیفیت خدمات رسانی به مردم غرب استان از اهداف راه اندازی ساختمان شماره شماره ۳ در این منطقه است.

او افزود: استاندار مازندران در خصوص آسان سازی ارائه خدمات به مردم غرب استان و کاهش مراجعات به مرکز استان برای امور اداری تاکید ویژه دارد و سازمان همیاری نیز در این خصوص برنامه‌های مختلفی را اجرا خواهد کرد.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های مازندران گفت: مدیران سازمان از این پس به صورت منظم جهت خدمات دهی، پاسخگوئی و حل مسائل و مشکلات مردم غرب استان در این دفتر حضور می‌یابند.

دفتر شماره سه سازمان در شهرستان نوشهر به دستور مستقیم استاندار مازندران و به منظور خدمات دهی بهینه به شهرداری‌ها و مردم شهرستان‌های نور، نوشهر، چالوس، کلاردشت، عباس آباد، تنکابن و رامسر را اندازی شده است.

انتهای پیام/ س

افزایش سرعت و کیفیت خدمات رسانی به مردم غرب مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار