ولیعهد امارات متحده عربی و وزیر دفاع عربستان سعودی برای بررسی مسایل نظامی و دفاعی در کاخ بن زاید دیدار کردند.

ولیعهد ابوظبی با وزیر دفاع عربستان دیدار کردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری رسمی امارات متحده عربی (وام)، محمد بن زاید آل نهیان، ولیعهد ابوظبی و خالد بن سلمان، وزیر دفاع عربستان برای بررسی مسایل نظامی و دفاعی دیدار کردند.

ولیعهد ابوظبی و وزیر دفاع عربستان درباره تقویت روابط دو کشور و همکاری‌های استراتژیک، اقدامات نظامی و دفاعی در کاخ بن زاید گفت‌وگو کردند.

این در حالی است که عضو شورای عالی سیاسی یمن با اعلام اینکه آمریکا در جنایت‌های وحشیانه ائتلاف متجاوز سعودی علیه مردم یمن شریک است، افزود دونالد ترامپ و دولت آمریکا مخالف هرگونه توافق صلح در یمن هستند.

محمد علی االحوثی با تاکید بر عزم نیرو‌های یمنی برای دفاع از مردم و کشورشان، افزود انصارالله یمن از مذاکراتی که به پایان جنگ منجر شود، استقبال می‌کند. او در عین حال گفت جنگ علیه یمن زمانی پایان می‌یابد که حمایت کشور‌های غربی از متجاوزان متوقف شود.

پیش‌تر عضو شورای سیاسی انصارالله اقدام امارات در اعزام ۱۰۰ خودروی زرهی به استان تعز یمن را اقدامی اشتباه خواند.

او در ادامه اقدام امارات در تاسیس بندری در شهرستان المخا در استان تعز را مغایر با قوانین بین‌المللی خواند و افزود چنین اقدامی بیانگر آن است که امارات قصد پایان دادن به اشغالگری خود در یمن را ندارد.

البخیتی با اشاره به اینکه تجاوزگری‌های امارات تحت نظارت آمریکا صورت می‌گیرد به این کشور هشدار داد نیرو‌های یمنی در برابر چنین تجاوزگری‌هایی ساکت نخواهند نشست. او همچنین افزود امارات باید به طور کامل از یمن خارج شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار