مدیرکل صدا و سیمای مرکز اصفهان گفت:امروز خام فروشی مواد معدنی ومواد اولیه بزرگترین بی مهری به صنایع کشور به ویژه صنایع فولادی است که باید با تمهیدات لازم از خروج این مواد از کشور جلوگیری شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،بهرام عبدالحسینی مدیرکل صدا و سیمای مرکز اصفهان دربازدید از کارخانه فولاد مبارکه با بیان اینکه این کارخانه با ظرفیت تولید بیش از ۱۰ میلیون تن محصولات ورق فولادی گرم و سرد کشور را از واردات این محصولات بی نیاز کرده است گفت: امروز خام فروشی مواد معدنی ومواد اولیه بزرگترین بی مهری به صنایع کشوربه ویژه صنایع فولادی است که باید با تمهیدات لازم از خروج این مواد از کشور جلوگیری شود.

او با اشاره به رسالت رسانه ملی در تحقق اقتصاد مقاومتی و رونق تولید ملی افزود: زبان رسانه ملی و به ویژه صدا و سیمای مرکز اصفهان دراین حرکت جهادی زبان توسعه محور و درراستای حمایت از تولید و کالای ایرانی است و این مرکز از تمام ظرفیت خود برای ایجاد روحیه خود باوری و انعکاس دستاورد‌های صنعتی در منطقه استفاده خواهد کرد.

مدیرعامل کارخانه فولاد مبارکه هم در این دیدار با بیان اینکه اعمال تحریم‌های دشمن نتوانسته است حرکت مجموعه فولاد مبارکه را از توسعه و خودکفائی بازدارد گفت: نقش رسانه ملی در انعکاس دستاورد‌های واحد‌های کوچک و بزرگ صنعتی و ایجاد امید و نشاط در جامعه بیش از پیش احساس می‌شود که صدا و سیمای مرکز اصفهان در این میان موفق عمل کرده است.

عظیمیان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب برای استفاده حداکثری از توان سازندگان داخلی افزود: متخصصان این شرکت با همکاری بیش از ۲ هزار ۸۰۰ تامیین کننده داخلی توانسته اند بخش اعظمی از تجهیزات فنی مورد نیاز فولاد مبارکه را بومی سازی کنند که این میزان بیش از ۴ هزار ۸۰۰ میلیارد تومان برای این کارخانه صرفه جوئی بهمراه داشته است.

انتهای پیام/م

 

بازدید مدیرکل صدا و سیمای مرکز اصفهان از کارخانه فولاد مبارکه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.