قمری، درباره آخرین مهلت ثبت نام در سومین آزمون استخدامی بخش خصوصی توضیحاتی را ارائه داد.


امشب آخرین مهلت ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی/شرایط ویژه برای افرادی که پیش‌ثبت نام انجام دهندمحمد حسین قمری، دبیر آزمون استخدام بخش خصوصی در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین مهلت ثبت نام در سومین آزمون استخدامی بخش خصوصی گفت: مهلت ثبت نام در این آزمون تا ساعت ۲۴ امروز یکشنبه ۱۴ مرداد ماه ادامه دارد و به هیچ وجه تمدید نمی‌شود.

قمری در ادامه بیان کرد: مهلت ثبت نام برای افرادی که پیش‌ثبت نام خود را تا این تاریخ انجام داده باشند تا پایان مهر ماه باز است، ولی ثبت نام جدید انجام نخواهد شد.

دبیر آزمون استخدامی بخش خصوصی در ادامه گفت: بر اساس آخرین آمار تاکنون ۶۰ هزار نفر در این آزمون ثبت نام کرده‌اند.

قمری افزود: به دلیل اینکه شبکه نوآوری معاونت علمی و چندین شرکت دیگر به جمع جذب کنندگان نیرو اضافه شدند مهلت ثبت نام دو هفته تمدید شد.

قمری در ادامه درباره تعداد شرکت‌های خصوصی شرکت کننده در این آزمون گفت: تاکنون تعداد شرکت‌های خصوصی شرکت کننده در این آزمون از ۲ هزار شرکت فراتر رفته است.


بیشتر بخوانید: زمان ثبت نام و برگزاری هفتمین آزمون استخدامی اجرایی کشور اعلام شد


دبیر آزمون استخدامی بخش خصوصی در ادامه افزود: آزمون اینترنتی به صورت غیر حضوری آبان ماه برگزار می‌شود، مصاحبه بعد از این تاریخ انجام می‌شود و افراد به شرکت‌ها دعوت می‌شوند.

او در ادامه بیان کرد: بر فرآیند استخدام و سرکار رفتن افراد تا پایان فرآیند جذب نظارت داریم. امسال مرکز نوآوری و فناوری اشتغال هم تضمین شغلی به کسانی که ماهر هستند داده است طبیعتا فرآیند جذب این افراد پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/

آخرین مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی بخش خصوصی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار