احتمال دارد بازیکن تیم فوتبال رئال مادرید به دلیل مصدومیت دیدار با بارسلونا را از دست دهد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  تیم فوتبال رئال مادرید، دیروز (شنبه) مقابل گرانادا ۴بر ۲ پیروز شد، اما تونی کروس، هافبک این تیم در دقیقه ۳۳ از ناحیه ساق پای چپ دچار مصدومیت شد و زیدان ترجیح داد او را تعویض کند. ستاره آلمانی در این فصل در ۹۹ درصد دقایق برای رئال به میدان رفته بود و تنها برابر ویارئال بود که دقیقه ۸۲ تعویض شد.

او برای ۲ بازی تیم ملی آلمان برابر استونی و آرژانتین دعوت شده بود، اما به دلیل مصدومیت هر ۲ را از دست خواهد داد.

تیم پزشکی رئال امروز مصدومیت کروس را تایید کرد و مدت زمان دوری او بین ۲ تا سه هفته خواهد بود. رئال پس از وقفه بازی‌های ملی باید به مصاف مایورکا برود و کروس قطعا این بازی را از دست خواهد داد و حضور او در ال کلاسیکوی ۴ آبان نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.


بیشتر بخوانید: دربی مادرید و جدال بر سر صدرنشینی/ کار سخت مدعیان در بوندس‌لیگا و لوشامپیونه


حال باید دید آیا ستاره آلمانی رئال به دیدار با بارسلونا می‌رسد یا خیر؟

درحال حاضر در جدول رده بندی لیگ برتر، رئال مادرید با کسب ۱۸ امتیاز صدرنشین است و بارسا با کسب ۱۳ امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد.

همچنین باشگاه رئال مادرید قصد دارد هافبک کروات خود را با هافبک دانمارکی تاتنهام معاوضه کند تا اریکسن به جمع رئالی‌ها بپیوندد. قرارداد این ستاره دانمارکی پایان فصل جاری با اسپرز‌ها به پایان می‌رسد و می‌تواند به صورت بازیکن آزاد این تیم را ترک کند. او تابستان هم به شدت به دنبال جدایی از تاتنهام بود و تمامی پیشنهادات خود از جمله یوونتوس و اینتر را برای پیوستن به رئال مادرید رد کرد، اما در نهایت در تیمش ماندنی شد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از رئال مادرید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار