نماینده مردم لردگان در مجلس خواستار بررسی حادثه لردگان توسط تیم ویژه‌ای از سوی ریاست جمهوری شد.

ضرورت بررسی حادثه لردگان توسط تیم ویژه ریاست جمهوریبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد خالدی سردشتی در جلسه علنی نوبت عصر امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، گفت: در یکی از روستا‌های لردگان مشکلی پیش آمده که همگان از آن مطلع هستند، از این رو در بین مردم حضور یافتم و مشکلات آنها را از نزدیک جویا شدم.

او تصریح کرد: مردم گلایه‌های جدی از وزارت بهداشت و علوم پزشکی استان داشتند و از مصاحبه‌ها و اظهارنظر‌های نادرست و ناقص به شدت اظهارناراحتی و نگرانی کردند، اظهارنظر‌های نادرست موجب جریحه دار شدن و نگرانی مردم منطقه شده است.

خالدی گفت: به عنوان نماینده مردم لردگان و نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری درخواست می‌کنم تیمی شامل وزیر بهداشت، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بازرسی ویژه نهاد ریاست جمهوری به لردگان اعزام کنید تا موضوع را بررسی کنند.

بیشتر بخوانید: 

سردشتی گفت: تلقی و برداشت شما از مسئله به هر دلیلی کاملا اشتباه بوده است؛ اگر از نزدیک در بین مردم حضور داشتید، درد و رنج مردم آسیب دیده را مشاهده کرده بودید و همچنین با فرهنگ این مردم اصیل آشنا بودید، قطعا مجبور به عذرخواهی می‌شدید.

نماینده مردم لردگان خاطرنشان کرد: مردم لردگان صف خود را از سوءاستفاده گران سیاسی و معاندان نظام جدا می‌دانند و تنفر خود را اعلام می‌کنند.

مسعود پزشکیان نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در واکنش به درخواست نماینده مردم لردگان در مجلس برای ورود جدی کمیسیون بهداشت، گفت: کمیسیون مذکور حتما این موضوع را به صورت جدی بررسی و نتیجه آن را به صحن علنی مجلس ارائه کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۲ ۱۴ مهر ۱۳۹۸
وقتی تیم دولتی پی گیر باشه عاقبتش معلومه
آخرین اخبار