مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس از عدم افزایش نرخ بلیط اتوبوس‌ها حامل زائرین به سمت مرز‌ها نسبت به اربعین خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علیرضا سیاه پور پیرامون قیمت و وضعیت امکانات حمل‌ونقل انتقال زائرین امام حسین (ع) به مرز‌ها عراق، اظهار داشت: نرخ بلیط اتوبوس‌های حامل زائرین اربعین حسینی نسبت به اربعین افزایش قیمتی نداشته است، اما طبق مصوبه به دلیل خالی برگشتن اتوبوس‌ها نسبت به روز‌های معمولی افزایش قیمت داشته است.

او افزود: به دلیل استقبال زائرین امام حسین یک هفته زودتر از موعود سفر به سمت مرز‌ها آغاز شد که باعث شده بیشتر ظرفیت حمل‌ونقل را جهت راحتی زائرین به این بخش اختصاص دهیم و برای مابقی سفر‌ها جایگزین‌هایی در نظر بگیریم.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان فارس پیرامون تأخیر در حمل‌ونقل مسافرین درون کشوری گفت: تلاش بر این هست تا بتوانیم در روز‌های آتی این‌گونه مشکلات حمل‌ونقل را نیز برطرف کنیم و با جایگزین شدن اتوبوس‌ها اطلاع‌رسانی عمومی خواهیم کرد.

قیمت هر بلیط اتوبوس به سمت مرز شلمچه در روز‌های گذشته ۶۰ تا ۱۰۰ هزار تومان بوده که با نزدیک شدن به سفر‌های زائرین به سمت مرز شلمچه به ۸۰ تا ۱۳۸ هزار تومان افزایش پیداکرده است.

منبع: فارس
انتهای پیام/م

عدم افزایش نرخ بلیط اتوبوس زائرین اربعین 

برچسب ها: حمل و نقل ، اربعین 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار