مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: سه محور بسته شده ناشی از سیلاب جنوب این استان ظهر امروز با فروکش کردن آب رودخانه‌های محلی بازگشایی شدند.

سه محور در جنوب سیستان و بلوچستان بازگشایی شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  عبدالرحمن شهنوازی مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان  اظهار داشت: بر اثر بارندگی‌های شدید و رگباری در چند روز اخیر شاهد طغیان رودخانه‌های محلی در جنوب سیستان و بلوچستان بودیم به طوریکه منجر به بسته شدن برخی مسیر‌ها در شهرستان‌های ایرانشهر، دلگان، قصرقند، کنارک، چابهار، مهرستان و خاش شد.

او با بیان اینکه با فروکش کردن آب رودخانه‌های محلی برخی از این مسیر‌ها بازگشایی شده است افزود:همچنان مسیر‌های فنوج - کتیج - رمش، ایرانشهر - خیرآباد، بزمان - خیرآباد و چابهار به پایانه مرزی ریمدان در جنوب سیستان و بلوچستان بسته است.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت:تلاش راهداران برای بازگشایی این مسیر‌ها همچنان ادامه دارد.

او بیان کرد: مردم مناطق جنوبی و مرکزی سیستان و بلوچستان در زمان شروع بارش‌ها از تردد در مسیر، حاشیه رودخانه‌ها و ارتفاعات خودداری کنند.

رئیس شبکه پایش هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: سامانه بارشی در جنوب این استان امروز یکشنبه تضعیف شده است.

محمود دیانتی اظهار داشت: بر اساس خروجی نقشه‌های پیشیابی و مدل‌های جوی انتظار می‌رود امروز و فردا نیز بارش‌های پراکنده در سیستان و بلوچستان روی دهد که به صورت نقطه‌ای منجر به تشکیل روان آب و سیلابی شدن موقتی مسیل‌ها شود.

انتهای پیام/ع

طغیان رودخانه های محلی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار