فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: همیار پلیس می‌تواند به راننده هشدار دهد که قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کند و این موضوع یک عامل بازدارنده خوبی برای جلوگیری از نقض قوانین است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سردار حاجیان فرمانده انتظامی استان در همایش طلایه داران فرهنگ ترافیک با بیان اینکه همیار پلیس، عامل بازدارنده بی نظمی در رانندگی است گفت: کلمه پلیس یک ماهیت نظم و انضباط و خوشایندسازی محیطی را به دنبال دارد و همکاری با آموزش و پرورش موجب توسعه جامعه می‌شود.

سردار حاجیان افزود: اگر با برنامه کار کنیم می‌توانیم محیط آزادی را برای خود فراهم کنیم و دانش آموزان باید موضوعات نظم و انضباط را در محیط‌های خانه و جامعه، رعایت کرده و پلیس و همیار خود باشند.

او اضافه کرد: جامعه توسعه یافته جامعه‌ای است که به فرزندان خود آموخته اند باید خود کنترل باشند و پلیس، مظهر نظم و انضباط است.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: از جامعه فرهنگیان و جامعه آموزش پرورش انتظار داریم با برنامه هوشمندانه نظم و انضباط را در جامعه فرهنگ سازی کنند و دانش آموزان باید از همین دوران کودکی بیاموزند که نظم موجب رفاه عمومی می‌شود.

سردار حاجیان اضافه کرد: سالانه هزاران نفر در جاده ها، به دلیل ضعف فرهنگ ترافیک، نبود زیر ساخت مناسب، نقص خودرو و عوامل انسانی، جان خود را از دست می‌دهند.

او گفت: در تصادفات جاده‌ای که موجب بی سرپرستی بسیاری از کودکان می‌شود عوامل مختلفی دخیل است که ضعف فرهنگ ترافیک از مهمترین آن هااست و باید از همین سنین شروع کنیم وروی آن‌ها کار کنیم.

انتهای پیام/ک

همیار پلیس می‌تواند به راننده هشدار دهد که قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.