رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: دستگاه قضایی با هدف پیشگیری از وقوع تخلفات احتمالی در انتخابات، کنار سایر بخش‌های اجرایی و امنیتی به ایفای نقش می پردازد.

استقرار وضعیت امنیتی، اجرایی و قضایی در خراسان رضویبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، غلامعلی صادقی رئیس ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی خراسان رضوی در اولین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی خراسان رضوی در مجتمع قضایی ولایت مشهد، گفت: استقرار وضعیت مطلوب امنیتی، اجرایی و قضایی در استان از اهمیت بالایی برخوردار است.
 
 او  با اشاره به وجود تعامل و همدلی بین بخش‌های مختلف استان، تصریح کرد: در سایه همین وحدت و همدلی و با وجود بصیرت بالا و هوشیاری مثال زدنی شهروندان،  شاهد استقرار وضعیت مطلوب امنیتی، اجرایی و قضایی در خراسان رضوی هستیم.
 
رئیس شورای قضایی خراسان رضوی با اشاره به  صدور بخشنامه ریاست قوه قضائیه با موضوع تشکیل ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی، گفت:  تجربه موفق قوه قضائیه در دوره‌های گذشته انتخابات، دستگاه قضایی را برای استمرار خدمت رسانی در این عرصه مهم و سرنوشت ساز در دوره آتی نیز جزم می نماییم .
 
صادقی افزود: دستگاه قضایی با هدف پیشگیری از وقوع جرایم و تخلفات احتمالی در زمینه انتخابات، در کنار سایر بخش‌های اجرایی و امنیتی، انتظامی و اطلاعاتی به ایفای نقش مؤثر خواهد پرداخت.
 
او ادامه داد: برای برگزاری یک انتخابات باشکوه باید تمامی اقدامات در چهارچوب موازین شرعی و مبانی قانونی ساماندهی، و مسئولان با حساسیت لازم به وظایف خود عمل نمایند.

رئیس شورای قضایی خراسان رضوی با اشاره به نقش رسانه‌ها در ارتقاء آگاهی‌های عمومی و حقوقی ادامه داد: رسانه‌ها در این دوره از انتخابات نیز می‌توانند با ارائه‌ی مطالب مفید از طریق افزایش آگاهی‌های عمومی، به سالم سازی فضای جامعه، پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی و برگزاری یک انتخابات پرشور، قانونی و با حضور حداکثری مردم کمک نمایند.

انتهای پیام //ا.ز
 

پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی و برگزاری یک انتخابات پرشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.