کارشناس والیبال کشورمان گفت: بازیکنان جوان تیم ملی امروز بسیار عالی کار کردند و می‌توان گفت که بار دیگر نیروی جوانی حقانیت خود را به اثبات رساند.

جمشید حمیدی کارشناس والیبال کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازی‌های تیم ملی والیبال در رقابت‌های جام جهانی ژاپن گفت: تیم ملی والیبال کشورمان در دو دیدار گذشته خود عملکرد چندان خوبی نداشت و می‌توان گفت که خستگی بیش از حد مسابقات آن کیفیت لازم را از بازیکنان ما گرفته بود.

او افزود: اما در دو دیدار بعدی خود با وجود جوانان در مقابل کانادا و برزیل بسیار خوب کار کردیم مخصوصا در بازی امروز مقابل تیم ملی برزیل نشان دادیم که نیروی جوانی حقانیت خود را به اثبات رساند. همان طور که مشاهده کردید بازیکنان ملی پوش جوان ما مثل جواد کریمی، امیرحسین اسفندیار و پوریا یلی به همراه دو بازیکن آزاد ما یعنی مؤذن و حضرت پور توانستند به خوبی کار کنند.


بیشتر بخوانید: یلی امتیاز آورترین بازیکن دیدار ایران و برزیل شد


کارشناس والیبال کشورمان همچنین درباره بازی با تیم برزیل گفت: تیم ملی برزیل یکی از قدرتمندترین تیم‌های حال حاضر والیبال جهان است این تیم در سه سال گذشته به مانند الان آن قدر شاداب نبوده است. امروز شما شاهد بودید که تیم ملی ما با نیروی جوانی خود توانست در برابر برزیل بسیار عالی کار کند.

او افزود: هر چند امروز جای علی اصغر مجرد و محمد موسوی دو بازیکن سرعتی زن در تیم ملی خالی بود، اما شفیعی و غلامی موفق شدند به خوبی جای این دو را در تیم پر کنند. به جزء این بازیکنان ما در کشورمان چند سرعتی زن خوب مثل توخته و امام دوست هم داریم که می‌توانستیم از وجود آن‌ها در این رقابت‌ها اسفاده کنیم. اما به هر حال این عملکرد تیم ملی در بازی امروز بسیار قابل تحسین است.


بیشتر بخوانید: سومین برد روس‌ها برابر فراعنه رقم خورد/ زور ایتالیا به لهستان نرسید


حمیدی کارشناس والیبال کشورمان درباره استفاده از بازیکنان جوان توسط سرمربی تیم ملی در بازی امروز هم گفت: امیدوارم که کولاکوویچ سرمربی تیم ملی هم چنان این روند جوان گرایی را در تیم ادامه دهد. او باید به بازیکنان جوان ما اعتماد کند تا بتوانیم با وجود آن‌ها والیبال خود را به رخ جهانیان بکشیم و من امیدورام که هم چنان والیبال ما با موفقیت به کار خود ادامه دهد.

انتهای پیام/

اظهارات کارشناس والیبال کشورمان در خصوص بازی ایران - برزیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار