شافعی گفت: اگر توجهی به حجم پرونده‌های قوه قضائیه و راهکار‌های کاهش حجم پرونده‌ها داشته باشید متوجه رابطه اقتصاد، مشکلات و پرونده‌های اقتصادی خواهید شد.

یسبه گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، غلامحسین شافعی رئیس اتاق بازرگانی ایران در نشست امصا تفاهم نامه بین وزارت صنعت و قوه قضائیه بیان کرد: اگر توجهی به حجم پرونده‌های قوه قضائیه و راهکار‌های کاهش حجم پرونده‌ها داشته باشید متوجه رابطه اقتصاد و مشکلات و پرونده‌های اقتصادی خواهید شد.

او گفت: مسائل فرهنگی، اجتماعی، خانوادگی و غیره ریشه در مشکلات اقتصادی دارد؛ حل مشکلات اقتصادی ما را به نسبت به قضاوت بی‌نیاز خواهد کرد.


بیشتر بخوانید: امضا تفاهم‌نامه‌ای برای حل اختلافات فعالان اقتصادی


شافعی ادامه داد: در قضاوت‌ها یک نفر محکوم خواهد شد و ناراضی از در بیرون خواهد رفت اما رفع مشکلات اقتصادی می‌تواند باعث رضایت تمام افراد شود.

شافعی رئیس اتاق بازرگانی ایران در جمع خبرنگاران گفت: نکته حائز اهمیت در این شورای حل اختلاف بررسی موضوعات به صورت تخصصی است؛ بدون شک این مساله به بهبود قضاوت‌ها کمک شایانی می‌کند و می‌تواند باعث بهبود روابط در عرصه تولید و فعالیت‌های اقتصادی شود.


او تاکید کرد: توسعه این کار آثار فرهنگی مناسبی دارد که از حواشی آینده جلوگیری کرده و ارتباط بین حوزه اقتصادی و قوه قضائیه بهبود پیدا می‌کند.

شافعی گفت: این ارتباط در تمام دنیا تعریف شده است و می‌تواند راهگشایی مناسبی برای بهبود روابط بین کارکنان، تولیدکننده‌ها و غیره باشد.

انتهای پیام/

انعقاد تفاهمنامه میان وزارت صمت و قوه قضائیه به منظور رفع اختلافات تجاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار