به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ، مدیرعامل شرکت گاز هرمزگان گفت: سامانه جامع ارتباط با مشتری (CRM) در راستای تکریم ارباب رجوع، سهولت و شفافیت در پیگیری امور در در شرکت گاز استان راهاندازی شد.
فواد حمزوی افزود: این سامانه به عنوان یکی از پیشرفتهترین سامانههای ارتباط با مشتریان و مطابق با استانداردهای ISO ۱۰۰۰۲ و ISO ۱۰۰۰۴ است.
او گفت: رفاه حال ذینفعان درون و برون سازمانی، صرفهجویی در وقت و هزینه از دیگر ویژگیهای راهاندازی سامانه ارتباط با مشتری عنوان کرد.
مدیرعامل شرکت گاز هرمزگان گفت: این سامانه یکی از ابزارهای پرکاربرد در راستای برقراری ارتباط موثر، شفاف، آسان، و سرعتبخشی در رسیدگی و پاسخ به درخواستها، شکایات و پیشنهادات شهروندان و همکاران شرکت گاز است.
فواد حمزوی افزود: شهروندان با جستجوی سامانه ارتباط با مشتریان (CRM) در وب سایت شرکت گاز استان یا از طریق صفحه مرورگر خود، هرگونه درخواست، پیشنهاد و شکایت خود را مطرح کنند.
او افزود: پاسخ برای مشتریان در بازه زمانی مشخص با ثبت شماره تماس، ارسال میشود و از طریق کد رهگیری امکان پیگیری لحظهای درخواست شهروندان وجود دارد.
انتهای پیام/ ب