مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری مازندران گفت: استاندار مازندران با صدور پیامی هفته ملی و روز جهانی کودک را تبریک گفت.

عباس مهدوی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری مازندران  در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: احمد حسین زادگان استاندار مازندران با صدور پیامی هفته ملی و روز جهانی کودک را گرامی داشت.
او افزود: متن کامل این پیام به شرح زیر است:

کودکان و نوجوانان چشم و امیدند، نهالی سبز و باطراوت اند که دستیابی به بهار زندگی بی‌حضور آنان میسر نیست.

سرزمین مازندران خاستگاه رویش و جوانه زدن است، طبیعت؛ این آموزگار مجرب به ما آموخته که نهال کوچک می‌تواند در آینده درختی سرسبز باشد و غنچه‌ها گل‌های زیبایی خواهند شد که عطر مهربانی‌شان دیار علویان را معطر می‌کند.

به یاد داشته باشیم که جوامع برای رسیدن به توسعه‌ی پایدار نیازمند برنامه ریزی بلندمدت هستند و این برنامه می‌بایست از سوی افرادی از چند نسل اجرا شود تا مسیر رشد و تعالی با موفقیت طی گردد.

کودکان و نوجوانان امروز مردان و زنانی اند که در آینده‌ای نه چندان دور سکاندار امور اجرایی و اجتماعی کشور خود خواهند بود.

هفته‌ی ملی کودک در سال ۱۳۹۸ معطر است به رایحه‌ی محرم و صفر، معطر است به حماسه‌ی عاشورا، مدرسه‌ای موثر و ارزشمند که عشق را تعلیم می‌کند و کودکان و نوجوانان با آموزه‌های اصیل آن پرورش می‌یابند.

اینجانب؛ ضمن گرامی داشت هفته‌ی ملی کودک امید دارم؛ در سایه توجهات حضرت، ولی عصر (عج) و با تلاش بیش از پیش تلاش گران عرصه‌ی فرهنگ ویژه فعالان حوزه‌ی کودک بار دیگر اتفاقی زرین در دفتر پر افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ثبت گردد.
احمد حسین زادگان استاندار مازندران

انتهای پیام/ س

گرامیداشت هفته ملی و روز جهانی کودک

برچسب ها: استانداری ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.