حجت الاسلام جلیل محبی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر در صفحه توئیتری خود، به ناآرامی‌های اخیر عراق واکنش نشان داد.

توییت دبیر ستاد امر به معروف درباره ناآرامی‌های عراق + عکسبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چند روزی است که در آستانه راهپیمایی بزرگ اربعین شاهد نا‌‌آرامی‌های مشکوکی در برخی از شهرهای عراق هستیم و در این میان افکار عمومی دو کشور ایران و عراق آماج حملات گسترده رسانه‌ای و شبکه‌های مجازی هستند که مردم دو کشور را به دشمنی، کینه‌توزی و نفرت‌پراکنی علیه یکدیگر فرا می‌خوانند. اما دشمنان که فکر می‌کنند به اهدافشان می‌رسند، سخت در اشتباهند چرا که پشت پرده این ناآرامی‌ها و اقدامات در برخی شهرهای عراق و در فضای مجازی، برای دو ملت ایران و عراق مشخص است که چه کسانی هستند؛ مثلثی که یک سر آن رژیم سعودی، طرف دیگر آن آمریکا و ضلع دیگرش را رژیم صهیونیستی تشکیل می‌دهد و آنچه مشخص است، این است که خیل عظیم مسلمین و شیعیان با از هم‌گسستن دسیسه‌های این مثلث تفرقه، امسال نیز باشکوه تمام حماسه راهپیمایی اربعین را رقم خواهند زد.


بیشتربخوانید: #حب_الحسين_يجمعنا پاسخ مستدل به فتنه‌انگيزی رژیم سعودی در عراق


حجت الاسلام والمسلمین جلیل محبی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشورمان، در صفحه توئیتری خود، به ناآرامی‌های اخیر عراق واکنش نشان داد.

جلیل محبی نوشت:

"فتنه‌گری هرچه کند آتش مهر حسین(ع) را نمی‌تواند خاموش کند...."

توییت دبیر ستاد امر به معروف درباره ناآرامی‌های عراق + عکس

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.