دبیر کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین استان کرمانشاه گفت: ۱۲۰ مسجد و حسینه با ظرفیت اسکان بیش از ۲۰ هزار نفر در این استان برای ایام اربعین آماده شده است.

اسکان بیش از ۲۰ هزار زوار در مساجد و حسینیه استان کرمانشاهبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،علی انوری  گفت: از جمله برنامه‌های ما طی این ایام تولید محتوا بوده و محتوا‌های تولید شده را در اختیار ادارات کل و عموم مردم برای نصب بنر قرار داده ایم .

انوری ظرفیت اسکان تدارک دیده شده برای این ایام را بیش از ۲۰ هزار نفر در اعلام کرد و گفت: امکان استقرار و اسکان زائران حسینی در حسینه‌ها و مساجد فراهم شده است مجموعا ۱۲۰ حسینیه و مسجد در استان کرمانشاه به این منظور آماده سازی شده که ۳۵ مورد آن در شهر کرمانشاه واقع شده است.

دبیر کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین استان کرمانشاه از اعزام روحانی مبلغ به موکب‌های مسیر زائران اربعین حسینی در استان خبر داد و گفت: این مبلغین به مردم خدماتی، چون پاسخگویی به مسائل شرعی، احکام و تشریح مباحث مربوط به اربعین را ارائه می‌کنند.

این مسئول از وجود بیش از ۱۲۰ موکب در استان کرمانشاه خبر داد و گفت: سعی ما این است که برای هر موکب دو روحانی مستقر کنیم که در هر شیفت حداقل یک روحانی در موکب داشته باشد ۹۰ درصد این مبلغان بومی بوده و ۱۰ درصد نیز از قم و مشهد به استان اعزام می‌شود.



انتهای پیام/ز


وجود بیش از ۱۲۰ موکب در استان کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.