مدیر عامل هلال‌احمر سیستان و بلوچستان گفت :براثر بارندگی‌های شدید طغیان رودخانه های محلی به ۳۵۴ نفر آسیب دیده از سیل در جنوب استان امدادرسانی شد.

امداد رسانی به ۳۵۴ نفر سیل زده در جنوب سیستان و بلوچستان/۲۷ روستا گرفتارسیاب شدندرسول راشکی مدیر عامل هلال‌احمر سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: براثر بارندگی‌های شدید ۴ تا ۱۳ مهر ماه در جنوب سیستان و بلوچستان، رودخانه‌های محلی این استان طغیان کرده و موجب بسته‌شدن برخی راه‌های ارتباطی و آبگرفتگی تعداد زیادی از منازل شدند.

او افزود: ۲۷ روستای سیستان و بلوچستان پس از بارندگی‌های اخیر در شهرستان‌های کنارک، نیکشهر، مهرستان، فنوج، سراوان، خاش، سیب و سوران و سرباز گرفتار سیلاب شدند.

او ادامه داد: نیرو‌های امدادی هلال احمر با آماده باش کامل در زمان وقوع بارندگی و سیلاب، امدادرسانی به مردم سیل زده سیستان و بلوچستان را آغاز و در این مدت ۴۳ تخته چادر جهت اسکان آسیب دیدگان نصب شده است.

مدیر عامل هلال‌احمر سیستان و بلوچستان  گفت: همچنین ۱۵۱ تخته پتو، ۶۱ تخته موکت، ۴۲ کیلوگرم نایلون و مقادیر زیادی برنج و حبوبات، قند، شکر، چای، کنسروجات، نان، کلمن آب و فانوس نیز میان سیل زدگان توزیع و به ۳۵۴ نفر آسیب دیده امدادرسانی شد.

راشکی افزود:بیشترین خسارت به ۱۳ روستای مهستان بوده که ۳۰ تیم عملیاتی متشکل از ۱۰۶ نجاتگر و ۳۰ پرسنل آسیب دیدگان را امدادرسانی کردند.

انتهای پیام/ع

امدادرسانی به سیل زدگان ادامه دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار