رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: سال گذشته حدود ۱۷ هزار نفر در کشور جان خود را از دست دادند که این مقدار در تهران بالغ بر ۶۰۰ نفر بود.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،  سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در همایش تجلیل از نمونه‌های ترافیکی که امروز ۱۲ مهرماه تشکیل شد اظهار کرد: این همایش هر ساله برگزار می‌شود تا بتوانیم از رانندگان نمونه که تخلف نداشته‌اند و در حوزه حمل و نقل عمومی فعالیت دارند تشکر کنیم.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه مسئله ترافیک طبیعتا مختص یک کشور نیست، افزود: هیچ شخصی از بیرون برای هیچ کشوری نمایید کاری را انجام دهد، اگر ملتی خودشان زحمت کشیدند بهره خواهند برد. اگر غیر این باشد نتیجه آن مناسب نخواهد بود.


بیشتر بخوانید: طرح کاهش آلودگی هوا نیاز به بازنگری دارد/ ترافیک عصر‌ها پیچیده‌تر از ترافیک صبح است


او بیان کرد: هرچقدر بی‌نظمی بیشتر باشد، میزان تلفات و مجروحین بیشتر خواهد بود.

سردار مهماندار گفت: سال گذشته حدود ۱۷ هزار نفر در کشور جان خود را از دست دادند که این مقدار در تهران بالغ بر ۶۰۰ نفر بود.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه ۳ عامل انسان، عیب و نقص خودرو و راه از عوامل وقوع تصادفات هستند، افزود: عامل انسان بیشترین سهم را در وقوع تصادفات دارد.

او بیان کرد: در ۱۰ سال گذشته تعداد کشته‌ها حدود ۲۷ هزارنفر بود که در حال حاضر این مقدار به ۱۷ هزارنفر رسیده است که این مقدار  زیاد است و باید کاهش یابد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار