حجتی گفت: علی‌رغم تمامی محدودیت‌ها از نظر امکانات و ساختار سازمان دامپزشکی در حال مقابله با این بیماری‌هاست.

عملکرد بالای سازمان دامپزشکی با وجود تمامی محدودیت‌ها/ بیماری‌های واگیردار در سطح جهانی در حال شیوع استبه گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی در حاشیه همایش روز ملی دامپزشکی در جمع خبرنگاران درباره اهمیت دامپزشکی در کشور اظهار کرد: نقشی که قشر بی‌حاشیه و مظلوم دامپزشک در کشور دارند بی‌نظیر است.

وی افزود: علی‌رغم تمامی محدودیت‌ها از نظر امکانات و ساختار و جود بیماری‌های واگیر دار فوق‌العاده زیادی که در سطح جهانی در حال شیوع است، اما همکاران سازمان دامپزشکی با تلاش شبانه‌روزی خود با این بیماری‌ها مقابله می‌کند و جان خود را به خطر می‌اندازد.

حجتی ادامه داد: این افراد در مناطق دور افتاده و در عرصه‌های صعب‌العبور حضور پیدا می‌کنند و شاهد عملکرد این افراد در عرصه هستیم و امروز با وجود محدودیت‌ها در ارتباط با بیماری‌های واگیردار به خوبی مقابله کرده‌اند.


بیشتر بخوانید: عقب‌ماندگی تحقیقات دامپزشکی در مقایسه با دیگر کشور‌ها


وزیر جهاد کشاورزی در پایان با بیان اینکه در زمینه‌های دامپزشکی و در زیربخش‌های مختلف کشاورزی ورودی بالایی داریم، تصریح کرد: با وزارت علوم هماهنگی لازم در این زمینه باید به عمل آید تا با توجه به ظرفیت جذب بازار و تقاضایی که در زمینه نیروی انسانی وجود دارند دانشجو بپذیرند که تا با مشکلاتی که امروز در زمینه تورم نیروی انسانی تحصیل کرده به وجود آمده مواجه نشویم.

انتهای پیام/

بیماری‌های واگیردار در سطح جهانی در حال شیوع است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار