همزمان با نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی، سازمان فضای مجازی بسیج نکات مورد نیاز برای زائران این سفر معنوی را در قالب یک پویانمایی زیبا تهیه و تولید کرده است.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هر سال جمعیتی چندین میلیونی از شیعیان پای در راهی کویری و سخت می‌گذارند به امید آن که قدری در غم بزرگ اهل حرم و بازماندگان حادثه کربلا سهیم باشند تا شاید کمی رنج و اندوه سهمگین واقعه کربلا را دریابند، سفری چند روزه، با پای پیاده  درمسیر میان دو شهر نجف و کربلا.  

این روزها که به اربعین حسینی نزدیک می‌شویم، بسیاری از هم‌وطنانمان خود را برای پیاده‌روی عظیم اربعین آماده می‌کنند. بعضی‌ها هم در این روزها راهی سفر شده‌اند تا از فضای خلوت مسیر استفاده بیشتری ببرند. اما نکاتی که در این سفر معنوی بیش از پیش به کار می‌آید، استفاده از تجربیات کسانی است که به این سفر رفته‌اند. از این رو سازمان فضای مجازی بسیج در قالب یک پویانمایی زیبا نکات و وسایل مورد نیاز برای زائران این سفر معنوی را تهیه و تولید کرده است که دیدن آن خالی از لطف نیست. در ادامه می‌توانید ویدئوی مربوطه را مشاهده کنید:

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار