مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه بر توجه به ارزش‌های متعالی در گام دوم انقلاب تاکید کرد و آن را عامل تثبیت نظام و انقلاب برشمرد.

باید به داشته‌ها و باور‌های خودمان تا دیگران اعتماد کردبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه  گفت: انقلاب اسلامی ایران پس از گذراندن ۴۰ سال موفقیت آمیز و رو به رشد، هم اکنون وارده چهله دوم یا دهه پنجم خود شده است تا این مسیر رو به رشد را طی کند، لذا برای طی کردن این مسیر نیازمند یک نقشه راه بوده که رهبر معظم انقلاب اسلامی ضمن برشمردن عوامل توفیق ۴۰ ساله گذشته با صدور «بیانیه‌ی گام دوم انقلاب» این نقشه راه را مشخص کردند.

حجت الاسلام اسماعیل قبادی گفت: بنابر فرامین  مقام معظم رهبری  در ۴۰ سال بعد و سال‌های آینده ما باید بر آن ارزش‌های متعالی تاکید کنیم تا توفیق بیشتری حاصل شود.

او افزود: یکی از مواردی که توفیق آمیز خواهد بود و کارکرد نظام را موفقیت آمیز خواهد کرد، توجه به فاصله بین غنی و فقیر در جامعه است توجه به مستضعفان و صاحبان اصلی انقلاب، که یقینا سرمایه داران و کسانی که از امکانات فوق العاده‌ای برخوردار بودند، نیستند از دیگر عوامل توفیق خواهد بود.

او اشاره‌ای به فرامین رهبری در بُعد سیاست داشت و گفت: در این بُعد نیز ایشان به خود اتکایی تاکید داشتند و فرمودند ما باید چشمداشتی به بیرون نداشته باشیم ما باید بیشتر به داشته‌ها و باور‌های خودمان تا دیگران اعتماد کرده و به بدقولی‌های اروپاییان و آمریکایی‌ها در سال‌های گذشته توجه کنیم.

او بیان کرد: چه در زمان قاجار که شاهان و درباریان سرسپرده روس بودند و چه اواخر قاجار و دوره مشروطیت که مدیریت اجتماعی و سیاسی به دست انگلیسی‌ها افتاد و پس از انگلیسی‌ها نیز مدیریت سیاسی به دست آمریکایی‌ها افتاد، شرایط اینگونه بوده است.

حجت الاسلام قبادی ادامه داد: در هر سه مقطع بیگانگان روسی، انگلیسی و آمریکایی هیچ سودی برای این کشور نداشتند، بنابر این از دیگاه مقام رهبری نگاه به بیگانه، نگاه درستی نیست.

او اشاره‌ای نیز به اجرای ناصحیح قوانین داشت و گفت: امروز اصل ۴۴ و پیامد‌های اجرای اصل ۴۴ برخلاف آن منویاتی است که مقام معظم رهبری روی آن تاکید کردند این اصل به خوبی اجرا نشد و کار به وسیله مردم و رونق تولید به وسیله مردم اتفاق نیفتاد بلکه یک اقلیت بسیار ناچیزی نوکیسه و میلیاردر شدند.

او افزود: این اقلیت ناچیز و برخی افراد سودطلب ۱۰۰‌ها میلیارد تومان داشتند که از قِبَل واگذاری کارخانه‌های دولتی به بخش خصوصی این ۱۰۰‌ها میلیارد تومان به ۱۰۰۰‌ها میلیارد تومان تبدیل شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تاکید کرد: این افراد به دنبال سود خودشان بوده و به دنبال حفظ کارگران و حفظ تولید نبودند.

او همچنین اشاره‌ای به نقش دستگاه‌های فرهنگی در اجرای فرامین مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب داشت و گفت: دستگاه‌های فرهنگی باید دستگاه‌های سالم و مروج فرهنگ، اخلاق، صیانت و اعتقادات باشندکه امروز متاسفانه مقداری آن‌ها هم از وظایفشان غفلت کرده اند.

حجت الاسلام قبادی تاکید کرد: بنابر فرموده مقام معظم رهبری، اقتدارات فرهنگی مهم‌تر از اقتدارات سیاسی و اقتصادی است و اگر اقتدار فرهنگی نباشد، اقتدار سیاسی، اقتصادی و نظامی هم خیلی دوامی نخواهد داشت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه مطالبه گری مردم را یکی از ضروریات جامعه امروز برشمرد و گفت: ما باید بین مردم ارتباط ایجاد کنیم که حرف‌های درست را به گوش مسئولین برسانند.

او با بیان اینکه روحیه مطالبه گری مردم را بسیار مناسب دانست و افزود: ما باید این روحیه مطالبه گری را تقویت کنیم، چرا که اگر این روحیه مطالبه گری در جامعه باشد، روحیه نظارت بر مسئولین و قضاوت نسبت به مسئولین هم به وجود خواهد آمد.

 

انتهای پیام/ز

 

اجرای فرامین مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب

برچسب ها: اخبار سیاسی ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.