در دومین روز از هفته نیروی انتظامی مراسم صبحگاه مشترک نیرو‌های نظامی و انتظامی استان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه پلیس هوشمند،امین مردم، شعار این هفته نیروی انتظامی است گفت: تربیت پلیس هوشمند و مقتدر از اصلی‌ترین برنامه‌های ناجا در کشور است.

سردار آقاخانی اقتدار، سرعت در عمل و هوشمندی را از جمله ویژگی‌های نیروی انتظامی استان دانست و گفت: نیروی انتظامی در هماهنگی کامل با سایر نهاد‌های ارمغان آرامش و امنیت را برای استان به همراه آورده است.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قم نیز در این مراسم معنویت موجود در نیروی انتظامی را عامل برتری این نیرو عنوان کرد و گفت: نیروی انتظامی ما اکنون در پرتو تعالیم قرآن و عترت در جهان سرآمد است.

آیت الله سعیدی انقلاب اسلامی را میراث گرانبهای امام خمینی (ره) و شهدا دانست و گفت: اکنون نیروی انتظامی را در تراز انقلاب اسلامی قرار گرفته و این نیرو باید از میراثی که به دستشان سپرده شده به بهترین شکل محافظت کنند.

او با بیان اینکه مردم به دلیل وجود نیروی انتظامی احساس امنیت می کنند گفت: نیروی انتظامی باید در اجرای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه پیشتاز باشد و نهادی است که میتواند با سرافرازی این دو فریضه را در جامعه پیاده کند.

استاندار قم نیز در این مراسم رعایت اصول اخلاقی، خودسازی و کسب آموزش‌های مهارتی را از جمله وظایف نیرو‌های انتظامی عنوان کرد و گفت: این نهاد ضمن پاسداری از مرز‌ها در داخل کشور و در کنار مردم تولید امنیت می کند.

 سرمست با بیان اینکه امنیت پایدار در تعامل با مردم و بر پایه مردم شکل می گیرد گفت: تفاوت نیروی انتظامی کشور ما با سایر کشورها، در اخلاق، صبر و بردباری است که مامورین انتظامی جمهوری اسلامی ایران در عین اقتدار، دارای روحیه تعامل و خویشتن داری با مردم هستند.

سرمست تامین امنیت اجتماعات را از جمله وظایف نیروی انتظامی در سال جاری که سال برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی است عنوان کرد و گفت: نیروی انتظامی باید بدون آن که با بزهکاری‌ها مماشات کند، تعامل با مردم در گسترش آزادی‌های اجتماعی هم همت گمارد.

استاندار قم به جایگاه خطیر نیرو‌های نظامی و انتظامی در استان قم اشاره کرد و گفت: برای توسعه روز افزون استان نیازمند تامین امنیت سرمایه گذاری هستیم و این موضوع با تعامل با تمامی نهاد‌ها و دستگاه‌ها حاصل می شود.

در این مراسم که با رژه واحد‌های نمونه نیروی انتظامی، یگان ویژه سپاه و پدافند هوایی حضرت معصومه (س) همراه بود از تعدادی از پدران شهدا و خیرین امنیت ساز درکنار چند تن از فرماندهان بازنشسته نیروی انتظامی قدردانی شد.

انتهای پیام/ح

صبحگاه مشترک نیرو‌های نظامی و انتظامی استان قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار