مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت با تلاش مأموران یگان حفاظت منابع طبیعی استان، قاچاقچیان چوب جنگلی در اردبیل شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، شهامت هدایت، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل امروز در گزارش آخرین نظارت‌ها و عملکرد نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی استان اردبیل گفت: با تلاش مأموران یگان حفاظت منابع طبیعی استان ۲۳ اصله چوب آلات قاچاق جنگلی که از طریق دیگر استان‌ها وارد اردبیل شده بود توقیف و محموله قاچاق ضبط شد.

او افزود: در این خصوص سه متخلف دستگیر شدند تا با تشکیل پرونده به دستگاه‌ قضایی معرفی شوند.

هدایت از کنترل گلوگاه‌های قاچاق استان اردبیل به صورت شبانه روزی نیز خبر داد و گفت: یک دستگاه اجرایی به تنهایی قادر به محافظت مناسب از منابع طبیعی نبوده و علاوه بر فرابخشی بودن حفاظت از منابع ارزشمند موجود در آب و زمین باید مردم نیز همکاری‌های خود را افزایش دهند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل در ادامه از توقیف و دستگیری دو دستگاه وانت نیسان حامل ۱.۵ تن خاک پیت که از مراتع بکر ییلاقی برداشت شده بود، خبر داد و افزود: با هوشیاری ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی این سودجو نیز در شهرستان هیر در چنگال قانون گرفتار شد.

انتهای پیام/ع

قاچاق چوب آلات جنگلی در استان اردبیل

 

برچسب ها: قاچاق ، محیط زیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار