مایکروسافت در بروزرسانی آینده ویندوز روی گوشی‌های هوشمند تمرکز کرده است

شرکت مایکروسافت اعلام کرد که در بروزرسانی آینده ویندوز ۱۰ تمرکز خاصی روی گوشی‌های هوشمند کرده است و کاربران می‌توانند حتی میزان شارژ گوشی خود را مشاهده کنند.

مایکروسافت در بروزرسانی آینده ویندوز روی گوشی‌های هوشمند تمرکز کرده استبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت مایکروسافت به تازگی پیش نمایشی از بروزرسانی جدید سیستم عامل ویندوز ۱۰ منتشر کرده است که بر اساس این پیش نمایش ظاهرا شرکت مایکروسافت تمرکز خاصی برای ساخت ویژگی‌های مربوط به گوشی‌های هوشمند کرده است، همچنین ظاهرا کاربران با دریافت این بروزرسانی در آینده می‎‌توانند برای اجرای ویندوز در حالت Safe Mode نیز با استفاده از دستیار Windows Hello، رمز عبور تنظیم کنند و ویندوز خود را در این حالت نیز ایمن نگه دارند.

بروزرسانی جدید ویندوز ۱۸۹۹۵ نام دارد که در آن توجه بسیار زیادی به گوشی‌های هوشمند شده است، در ین بروزرسانی نرم افزار Phone که چندی پیش از ویندوز ۱۰ حذف شده بود دوباره وارد محیط ویندوز خواهد شد و این بار قابلیت‌های بسیار زیادی خواهد داشت. یکی از قابلیت‌های جدید این نرم افزار نمایش درصد شارژ باتری تلفن همراه است و به این ترتیب کاربران دیگر نیازی به مشاهده تک تک دستگاه‌های خود برای مشاهده درصد باتری نخواهند داشت و کافی است فقط به نرم افزار Phone در ویندوز مراجعه کنند.

مایکروسافت در بروزرسانی آینده ویندوز روی گوشی‌های هوشمند تمرکز کرده است

مایکروسافت همچنین ویژگی Link to Windows را بهبود بخشیده است و این ویژگی اکنون در بیشتر گوشی‎‌های شرکت سامسونگ مثل S10 +، S10، S10 5G، S10e و Fold در دسترس کاربران قرار دارد. این ویژگی در ویندوز ۱۰ به کاربران کمک می‌کند تا بتوانند بدون مراجعه به گوشی خود و از طریق کامپیوتر به پیام‌های وارد شده به گوشی جواب دهند و نوتیفیکشن‌های خود را نیز چک کنند؛ علاوه بر این کاربران با استفاده از این قابلیت می‌توانند عکس‌های خود را به صورت مستقیم و بر بستر WiFi به کامپیوتر خود انتقال دهند.


بیشتر بخوانید: قابلیت Deep Fusion به زودی در دسترس کاربران آیفون ۱۱ قرار می‌گیرد


تغییر مهم دیگر در بروزرسانی آینده ویندوز ۱۰ استفاده از ویژگی Windows Hello در حالت Safe Mode به جای استفاده از رمز ورود به سیستم است که به این ترتیب امنیت سیستم ویندوزی با این قابلیت چند برابر قبل خواهد شد. هنوز تاریخ عرضه این بروزرسانی توسط شرکت مایکروسافت اعلام نشده است و باید تا آینده‌ای نزدیک منتظر اعلام تاریخ عرضه این بروزرسانی توسط مایکروسافت باشیم.

انتهای پیام/

جزییات بروزرسانی آینده ویندوز ۱۰ 

برچسب ها: فناوری ، ویندوز 10
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
kami
۱۵:۵۱ ۱۶ مهر ۱۳۹۸
مایکروسافت اگه راست می گفت همون سیستم عامل گوشی های ویندوز موبایل رو توسعه می داد.
این چیزایی که اعلام کردین نظیر پاسخ دادن به پیامک در ویندوز، ۱۵ سال پیش با برنامه نوکیا سوییت و یه گوشی با سیستم عامل سیمبیان امکان پذیر بود
Iran (Islamic Republic of)
عقیل
۰۴:۱۷ ۱۷ مهر ۱۳۹۸
داداش کامی عزیز ... اگه همه دنیا با نظر شما پیش برن ، دیگه هیچ پیشرفتی صورت نمیگیره ...
انگار میگی قدیما با دستمون لباس میشستیم دیگه چه لزومی بود ماشین لباس شویی رو اختراع کنن...

ساده بگم، اینا روانتر، پرسرعت تر و بهتر میکنن کار کاربر رو .