علی‌رضا آشناگر گفت: امنیت یکی از نیاز‌های بنیادین بشری است و تأمین امنیت ملی ما اهمیت فراوانی دارد.

ضرورت برقراری امنیت اولویت جامعه بشری است /  قلمرو امنیت ملی، مرز‌های یک سرزمین استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علی‌رضا آشناگر در صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح استان سمنان به مناسبت گرامیداشت هفته ناجا، فرارسیدن هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت و خطاب به حاضران گفت: از زحمات صادقانه شما و همچنین به‌واسطه تنوع خدمات و سختی کار از خانواده شما به دلیل تحمل سختی‌های این کار تقدیر می‌کنم.

او افزود: امنیت یکی از نیاز‌های بنیادین بشری محسوب می‌شود و از ابتدای حیات، بشر به بحث و مقوله امنیت می‌اندیشیده و بخشی از دغدغه و نگرانی او به امنیت معطوف بوده است.

استاندار سمنان بیان کرد: برخی امنیت را مفهومی پیچیده، چندوجهی و لغزنده می‌دانند؛ اما وجه مشترک آن‌ها این است که امنیت از نیاز‌های ضروری و فطریات انسان قلمداد می‌شود.

آشناگر ابراز داشت: همه نظام‌های سیاسی و حکومت‌های مستقر مهم‌ترین وظیفه حاکمیت در قبال مردم را تأمین امنیت می‌دانند؛ البته برخی ترجیح و اولویت را به امنیت ملی می‌دهند.

او تصریح کرد: قلمرو امنیت ملی، مرز‌های یک سرزمین است؛ جدای از این مهم، هویت ملی و ارزش‌های مرتبط با آن به‌علاوه پیشینه فرهنگی، دینی و تمدنی از وجوه تمایز امنیت ملی است.

انتهای پیام / م

دغدغه نگرانی بشر تامین امنیت است

برچسب ها: سپاه ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.