استاندار فارس گفت: همه دستگاه‌ها مکلف هستند برای ایجاد امنیت، نظم و آرامش مردم بکوشند و ناجا را یاری کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، رحیمی استاندار فارس در صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح مستقر در فارس که به میزبانی نیروی انتظامی فارس به مناسبت هفته ناجا برگزار شد، اظهار کرد: امنیت امروز در سایه تلاش‌های صادقانه سرداران، افسران و درجه داران نیرو‌های نظامی و انتظامی است که خطر را به جان می‌خرند تا مردم در خطر نباشند.

او با بیان اینکه نیروی انتظامی متعهد و معتقد به نظام اسلامی و رعایت حقوق شهروندان است، افزود: متولیان نظم و امنیت باید جلوگیری از تجاوز به حریم مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند.

رحیمی با اشاره به اینکه عملکرد صحیح ناجا باعث افزایش اعتماد مردم به این نیرو شده است، گفت: مردم نیروی انتظامی را حافظ جان و مال خود و سرباز فداکار ولایت می‌دانند.

استاندار فارس تصریح کرد: استان فارس به دلیل عملکرد خوب ناجا دارای امنیت مطلوبی است و امروز این امنیت در سایه همدلی، اتحاد و هم افزایی شورای تأمین شکل گرفته است.

سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی فارس نیز در این مراسم به اقدامات مطلوب و اثر بخش نیروی انتظامی فارس در کاهش جرائم اشاره کرد و گفت: پلیس فارس در ٦ ماهه نخست امسال در کشفیات سرقت و دستگیری سارقان ٣٠ درصد و در کشفیات مواد مخدر ٢٠ درصد رشد داشته است.

او با اشاره به افزایش یک و نیم برابری جرائم اینترنتی در فارس، تصریح کرد: وقوع جرائم در فضای مجازی رو به رشد است و در فارس یک و نیم برابر افزایش یافته است.

در این مراسم از خانواده‌های شهدا و جانبازان نیروی انتظامی تجلیل شد.

در پایان این مراسم یگان‌های مستقر در میدان صبحگاه از مقابل جایگاه رژه رفتند.

انتهای پیام/چ

صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح مستقر در فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار