سال گذشته اولیاء دانش آموزان و انجمن اولیا و مربیان ۳۰ میلیارد ریال به مدارس دولتی کهگیلویه وبویراحمد کمک کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، مدیرکل آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت : همزمان با هفته پیوند، انتخابات انجمن اولیاء ومربیان در ۲ هزار و ۱۴ آموزشگاه کهگیلویه وبویراحمد برگزار می‌شود.
 
هادی زارع پور افزود: این تعداد مدارس بالای ۱۰ نفر جمعیت در دوره‌های ابتدایی و متوسطه هستند که از ۵ تا ۱۲ نفر به نسبت جمعیت یکی از دانش آموزان به عنوان اعضا انتخاب می‌شوند.
 
وی بیان کرد: برگزاری انتخابات انجمن اولیاء ومربیان از نیمه دوم مهرماه و با حضور تمامی اولیاء دانش آموزان هر مدرسه برگزار می‌شود.
 
زارع پور ادامه داد: نقش انجمن اولیاء ومربیان برای پیش برد اهداف در مدرسه اساسی است و ضرورت دارد برای استفاده از این ظرفیت برنامه ریزی شود.
 
مدیرکل آموزش وپرورش استان اضافه کرد: در هفته انجمن اولیاء ومربیان علاوه بر ۱۳ همایش منطقه ای، همایش استانی انجمن اولیاء ومربیان با تقدیر از برترین‌ها برگزار می‌شود.
 
رئیس اداره انجمن اولیاء ومربیان آموزش وپرورش استان هم گفت: اجرای برنامه‌های انتخابات، برگزاری برنامه‌های هفته پیوند متناسب با نام گذاری هر روز، استفاده از ظرفیت رسانه‌ها در تبیین برنامه‌های انجمن از مهمترین برنامه‌های هفته پیوند اولیاء ومربیان است.
 
ناصر بشیری گودرزی گفت: در سال گذشته اولیاء دانش آموزان ۳۰ میلیارد ریال به مدارس دولتی کمک کردند.
 
وی ادامه داد: برنامه‌های هفته پیوند اولیاء ومربیان با شعار"مشارکت در مدرسه حق والدین است" برگزار می‌شود.
 
از ۲۴ تا ۳۰ مهرماه به نام هفته پیوند اولیاء ومربیان نامگذاری شده است. 
 
انتهای پیام/غ

ضرورت استفاده از ظرفیت انجکن های اولیا و مربیان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.