مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام گفت: بیش از ۳ هزار نفر مددجوی استان ایلام از تسهیلات صندوق قرض الحسنه امداد ولایت بهره‌مند شدند.

بهره مندی بیش از ۳ هزار مددجوی ایلام از تسهیلات صندوق امداد ولایت

ضیاء رضایی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،گفت: از ابتدای سال جاری تا ۳۱ شهریور ماه ۹۸ بیش از ۲۱۳ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه از اعتبارات داخلی امداد توسط صندوق قرض الحسنه امداد ولایت به تعداد بیش از ۳ هزار نفر از مددجویان استان ایلام پرداخت شده است.

او ادامه داد: پرداخت تسهیلات کارگشایی به تعداد بیش از ۱۹۰۰ نفر به مبلغ بیش از ۹۰ میلیارد ریال و پرداخت تسهیلات مسکن به تعداد ۲۶۵ نفر به مبلغ ۱۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در این مدت بوده است.

رضایی با بیان اینکه در این مدت تسهیلات ودیعه مسکن به۴۶ نفر به مبلغ ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال پرداخت شده بیان کرد: به ۳۳۲ نفر مبلغ بیش از ۸۱ میلیارد ریال تسهیلات خودکفایی پرداخت شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان ایلام پرداخت تسهیلات وجوه اداره شده در ۶ ماه سالجاری را یک میلیارد و ۸۰۰میلیون ریال به تعداد ۳۶ نفر عنوان کرد.

او با بیان اینکه تسهیلات پرداختی صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت در حوزه‌های مختلف به مددجویان پرداخت می‌شود افزود: توانمندسازی خانواد‌های مددجویان و نیازمندان با ایجاد اشتغال یکی از وظایف اصلی کمیته امداد است.

انتهای پیام/غ

پرداخت بیش از ۲۱۳ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.