مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: امیدوارام در هفته‌های آینده عملکرد بهتری از داوران ببینیم تا حق تیم‌ها ضایع نشود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر حسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال پس از پیروزی تیمش برابر گل گهر سیرجان اظهار داشت: این پیروزی را به هواداران تبریک می‌گویم بازی خوبی را شاهد بودیم. به تیم گل گهر هم تبریک می‌گویم، زیرا بازی خوبی ارائه دادند.  

فتحی با انتقاد از عملکرد داوران گفت: متاسفانه این داوری‌ها اصلا در حد لیگ و فوتبال ما نیست و به فدراسیون فوتبال و کمیته داوران هم می‌گویم که این داوری در شان فوتبال ایران نیست. عملکرد داوری در این بازی واقعا تعیین کننده بود و نباید نتیجه ۱-۲ می‌شد.


بیشتر بخوانید: بگوویچ از گل گهر سیرجان اخراج شد


او  افزود:صحنه‌ای که در این بازی پنالتی گرفته شد و سوت‌ها و توقف‌های بی مورد اصلا در شان لیگ برتر ما نیست. تنها کاری که باشگاه می‌تواند به نشانه اعتراض به عملکرد داوران داشته باشد اعتراض رسمی  به فدراسیون است. امیدوارم در هفته‌های آینده عملکرد بهتری از داوران ببینیم تا حق تیم‌ها ضایع نشود.

مدیر عامل استقلال در ادامه گفت: به هواداران تبریک می‌گویم و امیدوارم در تعطیلات لیگ تیم  به آمادگی بهتری برسد. استقلال تا اینجای کار بازی‌های خوبی انجام داده و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

او در پاسخ به این سوال که آیا قرار است بازیکن جدیدی به استقلال اضافه شود، گفت: قرار نیست بازیکنی به جای دیاباته جذب کنیم، زیرا مصدومیت او برطرف شده و در حال حاضر به مرخصی رفته است و ظرف روز‌های آینده به تمرینات باز می‌گردد، اما از همان ابتدا  جذب مهاجم دوم در دستور کارمان قرار داشت و به زودی یک مهاجم جذب خواهیم کرد.


بیشتر بخوانید: کارشناس داوری: پنالتی برای گل گهر به درستی اعلام شد


فتحی در خصوص پرونده سوپرجام تصریح کرد: همچنان منتظر رای دادگاه عالی ورزش هستیم و تاکنون رای صادر نشده است. هنوز مدرکی هم از ما نخواستند.  

او درباره پرونده مطالبات پروپچیچ از باشگاه استقلال گفت:من از شما می‌خواهم با پروپچیچ و وکیل او تماس بگیرید. به نظرم خبرنگاران بیش از ما و بیش از کمیته مجوز حرفه‌ای پیگیر وضعیت این بازیکن هستند. فدراسیون جهانی فوتبال رای داده تا پول او از محل درآمد‌ها پرداخت شود بنابراین پرونده پروپچیچ از نظر فدراسیون فوتبال و باشگاه استقلال مختومه شده است.

فتحی در واکنش به محرومیت هواداران استقلال از حضور در این بازی عنوان کرد: استقلال بدون هوادارانش معنی ندارد و ما دوست داشتیم در کنار هوادارانمان بازی کنیم تا بهتر نتیجه بگیریم، اما این تصمیم کمیته انضباطی بود که ما از حمایت هواداران محروم شویم و امیدوارم این اتفاق در بازی‌های آینده تکرار نشود.


بیشتر بخوانید: عکس العمل جالب استراماچونی زمان اعلام پنالتی برای گل گهر


مدیرعامل استقلال در خصوص شایعه استعفایش از سمت مدیرعاملی استقلال گفت: من  هیچ استعفایی نداده ام و بحثی مبنی بر برکناری من مطرح نشده است، اما برخی  دوستان علاقه دارند در صفحات مجازی به  شایعات دامن بزنند.

انتهای پیام/

اظهارات فتحی پس از دیدار استقلال و گل گهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۲ ۱۲ مهر ۱۳۹۸
چنین مدیری هم در شان استقلال نیست.
آخرین اخبار