کاپیتان تیم فوتبال استقلال گفت: نبودن هواداران باعث شد استرس کمتری داشته باشیم و از این لحاظ به ما کمک کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، وریا غفوری، کاپیتان تیم فوتبال استقلال درمورد پنالتی که داور میدان برای گل‌گهر اعلام کرد، اظهار داشت: من صحنه را ندیدم، اما به نظم خیلی سختگیرانه بود، چون صحنه‌هایی وجود داشته که از این پنالتی‌تر بوده و داور برای ما اعلام نکرده است. من کارشناس نیستم، اما به نظرم سختگیرانه بود.

غفوری: نبودن هواداران به ما کمک کرد/ بار‌ها از اشتباهات داوری لطمه خوردیم

او ادامه داد: در این چند هفته از داوری ضربه خوردیم. بالاخره داور‌ها هم اشتباه می‌کنند و ما هم باید تیمی باشیم که اشتباهات داوری ما را از جدول عقب نیندازد. باید بیشتر تمرین کنیم تا اشتباه داور تاثیرگذار نباشد.

کاپیتان استقلال درباره نبودن هواداران در این بازی بیان کرد:‌ این موضوع به خاطر این که اضطراب بازیکنان را کم می‌کرد، خوب بود. ما به برد نیاز داشتیم و بازی هیجان نداشت. به هواداران نیاز داریم و می‌خواهیم همان بازی که آن‌ها دوست دارند را ارائه کنیم.


بیشتر بخوانید: عکس العمل جالب استراماچونی زمان اعلام پنالتی برای گل گهر


غفوری افزود: گام‌های خوبی برداشتیم و بعد از ۲ برد به تعطیلات می‌رویم تا دیگر نقاط ضعفمان را برطرف کنیم تا بهتر شویم. روی گلزنی باید بیشتر تمرین کنیم و مهاجمان هم باید گل بزنند. گل زدن استرس ما را کمتر می‌کند.

او درخصوص اینکه استقلال پس از گلزنی، گل دریافت می‌کند، گفت: این بازی جریانش فرق می‌کرد و موقعیت‌های زیادی داشتیم و باید ۵-۶ گل می‌زدیم. شرایط سخت بود و در ادامه امیدوارم بهتر شویم.   

انتهای پیام/

اظهارات غفوری درباره بازی استقلال و گل‌گهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار