جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: اقتدار پلیس مجرمان را زمین گیر کرده و اجازه بسیاری از فعالیت‌ها را از آنان سلب کرده است.

پلیس فضای مجازی را رصد می کند/ افزایش ۷۰ درصدی کشفیات مواد مخدربه گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،سردار علیرضا مرزبانی به عنوان سخنران پیش خطبه‌های نماز جمعه ، فرا رسیدن هفته ناجا را گرامی داشت و گفت: امروز پلیس به عنوان حافظ جان و مال مردم از هیچ تلاشی برای ارتقاء امنیت در جامعه دیغ نمی‌کند.

او با اشاره به اهمیت نظم و امنیت در جامعه گفت: هیچ کشوری رنگ و بوی توسعه و پیشرفت را به خود نمی‌گیرد مگر اینکه از امنیت لازم برخوردار باشد.

سردار مرزبانی، امنیت پایدار را بستر توسعه در همه امور دانست و گفت: پیشرفت‌های خیره کننده جمهوری اسلامی در ۴۰ سالی که از حیات ان می‌گذرد به دلیل برخورداری از امنیت مطلوب و پایدار بوده است.

جانشین فرمانده  نیروی انتظامی استان کرمانشاه همچنین با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب در خصوص اینکه پلیس باید به تراز انقلاب اسلامی برسد، گفت: از سال گذشته اقدامات بسیار خوبی در این راستا صورت گرفته و همه ارکان پلیس شبانه روز برای تحقق این مهم تلاش می‌کنند.

او در ادامه به برخورد‌های پلیس استان کرمانشاه با مجرمان نیز اشاره و اظهار کرد: در نیمه نخست امسال و در حوزه کشفیات مواد مخدر به عنوان یک بلای خانمانسوز اقدامات خوبی صورت گرفته و حدود ۷۰ درصد کشفیات پلیس نسبت به سال قبل افزایش داشته است.

سردار مرزبانی همچنین از برخورد پلیس با موضوع بی حجابی خبر داد و گفت: در این راستا نیز اقدامات خوبی صورت گرفته و بیش از ۲۴۰۰ نفر از پلیس اخطار‌های لازم را دریافت کرده اند.

این مقام عالی رتبه انتظامی گفت: مبارزه با پدیده قاچاق کالا از دیگر اقدامات پلیس کرمانشاه بود و در این ۶ ماهه توانسته ایم بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف کنیم.

او همچنین از رصد فضای مجازی پلیس سخن گفت و افزود: جرائم فضای مجازی توسط پلیس فتا کنترل و برخورد‌های لازم نیز صورت می‌گیرد.

سردار مرزبانی در پایان از همکاری خوب مردم و دستگاه‌های اجرایی با پلیس قدردانی و ابراز امیدواری کرد با اقدامات صورت گرفته شاهد افزایش امنیت فعلی باشیم.

 

انتهای  پیام/ز


اقتدار پلیس مجرمان را زمین گیر کرد

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.