امام جمعه موقت اصفهان گفت:نباید به وعده های ظالمان امیدوار بود، التماس به غرب چیزی جز ذلت برای ما نخواهد داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،حجت‌الاسلام سید مجتبی میردامادی امام جمعه موقت اصفهان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان با بیان اینکه راه حل برون رفت از مشکلات را باید در داخل کشور جست و جو کرد، اظهار کرد: نباید به وعده‌های ظالمان امیدوار بود، التماس به غرب چیزی جز ذلت برای ما نخواهد داشت.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه هنوز در راه شهدا قرار داریم، خاطرنشان کرد:آن نمک نشناس‌هایی که به دنبال حذف نام شهدا از کوچه‌ها و برزن‌ها هستند، بدانند که اگر به مسندی رسیدند، مدیون خون همین شهدا هستند.

او ادامه داد: اگر این اعمال از روی قصد و غرض باشد، خون شهدا دامنتان را می‌گیرد؛ برای تزریق شادی در میان مردم به دنبال رفع فقر در جامعه باشد.

میردامادی با طرح این سوال که مگر ما برای شهدا چه کرده ایم، به شهادت یکی از پاسداران انقلاب اسلامی در تفحص شهدا و یکی از ماموران نیروی انتظامی در مقابله با سارقان مسلح در شاهین شهراشاره کرد و گفت: باید راه شهدا ادامه یابد.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه نیروی انتظامی تاکنون ۱۳ هزار شهید و ۲۲ هزار جانباز تقدیم راه انقلاب کرد، عنوان کرد: همه مردم از اعماق دل قدردان زحمات این نیرو هستند.

او با بیان اینکه دشمن به دنبال از بین بردن امنیت کشور از طریق قاچاق مواد مخدر، ترویج فحشا و بی دینی بود، خاطرنشان کرد: با وجود این فتنه‌ها و با تلاش‌های ماموران حفظ آرامش و امنیت، ایران امن‌ترین نقطه جهان است، به گونه‌ای که یک دختر جوان می‌تواند در ایران نیمه شب از شهری به شهر دیگر برود.

میردامادی با اشاره به جنایاتی که در عراق راه انداختند تا همایش و مانور عظیم اربعین را تحت شعاع قرار دهند، گفت: همین آتش فتنه دامنگیر طراحان آن خواهد شد.

این عالم دینی به سالروز هجرت امام خمینی (ره) به کویت نیز اشاره کرد و گفت: قیام امام خمینی (ره)، توکل، شجاعت و اخلاص بسیار حیرت برانگیز است و باید این حقایق را مطالعه کرد.

او در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه مسوولان باید توجه داشته باشند کرسی‌ها و مستند‌ها فرصتی برای خدمت به مردم است، گفت: انسان باید همواره به یاد قیامت باشد و بداند در برابر این مسئولیت‌ها در قیامت پاسخگو است.

انتهای پیام/م

 

خطبه های نماز جمعه اصفهان

برچسب ها: نماز ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.