سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا مهاجم تیم الهلال عربستان را به عنوان بهترین بازیکن دور رفت مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ قهرمانان معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، با پایان دیدار‌های دور دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، کمیته فنی این مسابقات، بافتیمبی گومیس مهاجم فرانسوی تیم الهلال عربستان را به عنوان بهترین بازیکن هفته معرفی کرد.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا اسامی ۸ بازیکن برتر این هفته از رقابت‌ها را اعلام کرد که بافتیمبی گومیس، مهاجم فرانسوی تیم الهلال با کسب ۸.۷ امتیاز در رده نخست این فهرست قرار دارد.

بهترین بازیکن هفته لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد

این بازیکن در پیروزی ۴-۱ تیمش برابر السد ۲ گل به ثمر رساند، سه موقعیت گلزنی ایجاد کرد.

پس از گومیس، تاکاهیرو سکینه از اوراواردز با کسب ۷.۸ امتیاز در جای دوم قرار گرفت. او در پیروزی ۲ بر صفر تیمش برابر گوانگژو یک گل زد.

عبداله المایوف دروازه بان تیم الهلال با عملکرد خوب برابر السد که ۸۰ درصد ضربات حریف را مهار کرد ۷.۸ امتیاز به دست آورد و در رتبه سوم جای گرفت.

بهترین بازیکن هفته لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد

فابریسیو از اراواردز با کسب امتیاز ۷.۲ در رده چهارم قرار گرفت.

اکرم عفیف از السد با کسب ۷.۱ امتیاز پنجم شد.

علی البولایهی از الهلال و توموآکی ماکینو اوراواردز با امتیاز مشابه ۶.۹ در رتبه ششم و هفتم و محمد البورایک با کسب امتیاز ۶.۷ در رتبه هشتم برترین بازیکنان دور رفت مرحله نیمه لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفتند.


بیشتر بخوانید: حرکت جنجالی داور عمانی در لیگ قهرمانان آسیا


انتهای پیام/

بهترین بازیکن دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا معرفی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار