دولت ترکیه در چارچوب عملیات زمستانه علیه گروه‌های تروریستی در ۱۱ منطقه استان حکاری مقررات منطقه ویژه نظامی به اجرا گذاشت.

ترکیه بخشهایی از استان حکاری را منطقه ویژه نظامی اعلام کردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، استانداری حکاری ترکیه با انتشار اطلاعیه‌ای از اجرای مقررات جدید در ۱۱ منطقه از دو شهرستان چوکورجا و شمدینلی برای آغاز عملیات نظامی علیه گروه‌های تروریستی خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: به منظور تامین امنیت جانی و مالی شهروندان، برقرای آرامش و اطمینان از ایمنی زندگی مردم از تهدید گروه‌های تروریستی و انهدام مخفیگاه، انبار مهمات، پست‌های دیدبانی و سنگر‌های گروه‌های یاد شده و با استناد به ماده ۱۱ از قانون ۵۴۴۲ تامین امنیت نظامی، در ۱۱ منطقه اعم از روستا، تپه، ارتفاعات و حومه شهرستان‌های چوکورجا و شمدینلی از ساعت ۰۵:۰۰ به وقت محلی روز جمعه ۴ اکتبر (۱۲ مهر) تا اطلاع بعدی به عنوان مناطق ویژه نظامی - امنیتی معرفی شده و شهروندان بدون کسب اجازه از ارگان‌های ذیربط حق ورود به این مناطق را ندارند.

گفتنی است هم اکنون مقررات مشابهی در بخش‌های وسیعی از استان‌های دیاربکر، شیرناک، بیتلیس، ماردین و تونجلی در حال اجراست و عملیات ارتش ترکیه در مناطق یاد شده از زمین و هوا ادامه دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار