ایجاد سالانه ۲۰ هزار شغل در همدان

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان همدان گفت: به طور میانگین سالانه 20 هزار شغل در همدان ایجاد می شود.

ایجاد سالانه ۲۰ هزار شغل در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، اسکندر صیدایی، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان همدان در نشست اعضای شورای برنامه ریزی و توسعه استان همدان اظهار داشت: امنیت پایدار، آینده اندیشی، برنامه محوری و وحدت مدیریت در تمامی ابعاد اجرایی، قانون گذاری و قضایی از اولویت‌های همدان است.

او اضافه کرد: بر این اساس تمامی اقدام و فعالیت‌های مسئولان استانی در راستای منویات رهبر معظم انقلاب و سیاست‌های دولت تدبیر و امید صورت می‌گیرد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان همدان افزود: این استان در اقتصاد مقاومتی، واگذاری طرح‌ها به بخش خصوصی، توجه به باغداری و سرشاخه کاری، اجرای طرح فراز در باغ‌های انگور، توجه به مبل و منبت و تولید محصولات کشاورزی جایگاه بالایی دارد.

صیدایی ادامه داد: کسب رتبه اول کشور در کاهش نرخ بیکاری در فصل تابستان بر اساس اطلاعات ارایه شده از سوی مرکز آمار ایران جای تقدیر دارد.

او گفت: امروز هر یک از عرصه‌های فعالیتی استان از جمله باغات، مبل و منبت، کالا‌های راهبردی تولیدی به عنوان یک چاه نفت ایفای نقش می‌کنند.

صیدایی افزود: اگر محدودیتی برای کشور در زمینه صادرات نفت ایجاد شده در این ایام با برگزاری جشنواره های مختلف، جایگزین مناسب و پایداری برای نفت فراهم شده است.

انتهای پیام/ د 

همدان در  واگذاری طرح‌ها به بخش خصوصی جایگاه بالایی دارد

برچسب ها: توسعه ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.