نماینده، ولی فقیه در گیلان گفت: اصلاح مجرم و خطاکار در زندان مستلزم وجود ابزار و امکانات لازم است.

زندان ها را به طرف رشد اجتماعی و معنوی هدایت کنیدبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، آیت الله رسول فلاحتی نماینده، ولی فقیه در گیلان در معارفه مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی گیلان با اشاره به طرح و برنامه‌های آقای رئیسی در قوه قضائیه گفت: اصلاح مجرم و خطاکار در زندان مستلزم وجود ابزار و امکانات لازم است.

او به جامعه روبه رشد در نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: دولت و تمام ارکان در تلاش هستند از آنچه موجب عقب ماندگی افراد می‌شود، جلوگیری کنند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه عقب ماندگی فکری و فقر فرهنگی از عوامل گرایش به اعتیاد محسوب می‌شود، تصریح کرد: مجموعه زندان‌ها را به طرف رشد اجتماعی و معنوی هدایت کنید.

آیت الله فلاحتی، تمام انسان‌ها در نظام اسلامی را برابر خواند و بیان کرد: توجه به کرامت انسانی و خانواده زندانیان حائز اهمیت است.

او به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی براینکه در نظام اسلامی ستاندن حق مظلوم از ظالم دین و مذهب نمی‌شناسد، خاطرنشان کرد: در حاکمیت اسلام تمام مردم یکسان هستند.

نماینده، ولی فقیه در گیلان نبود سلامت فرهنگی، فقدان خانواده‌های درست، نبود اشتغال را سبب ورود افراد به زندان ذکر کرد و یادآور شد: بر آموزش زندانیان اهتمام داشته باشید ضمن اینکه با کمک خیران برای آن‌ها اشتغال ایجاد شود.

در دیدار مذکور، رضا محمدی اصل به عنوان مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی گیلان معرفی شد و از تلاش‌های سید محمد حسینی قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام/آ

اصلاح مجرم در زندان مستلزم وجود امکانات لازم است

برچسب ها: زندان‌ ، قوه قضائیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.