فرماندار شهرستان نیکشهر گفت: خلاقیت و مطالبه گری لازمه توسعه و پیشرفت یک جامعه است و مادامی که ما نتوانیم دغدغه را بین مردم و مدیران ایجاد کنیم به توسعه پایدار دست نخواهیم یافت.

خلاقیت و مطالبه گری لازمه توسعه و پیشرفت یک جامعه استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  ضیاء الحق هاشمزهی فرماندار شهرستان نیکشهر در جمع جوانان، نخبگان و فرهیختگان نیکشهر گفت: ایجاد چیدمان منطقی و آمایش سرزمین بین انسان، فضا و مکان در برنامه ریزی‌های بلند مدت از جمله اهداف توسعه‌ای است که باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

هاشمزهی فرماندار نیکشهر با تاکید بر ایجاد درک متقابل و مشترک بین مردم و مسئولین بیان کرد:مهم‌ترین وظیفه ما این است که از خواسته‌های مردم فاصله نگیریم و با تکیه بر خرد جمعی و استفاده از ظرفیت نخبگان، جوانان و دانشگاهیان به دنبال توسعه‌ای فراگیر و پایدار باشیم.

او افزود: زمانی ما می‌توانیم شاهد جهش در ابعاد مختلف یک جامعه باشیم که اصول شفاف سازی، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی را رعایت کنیم و خود را پاسخگوی نیاز‌های مردم بدانیم

فرماندار شهرستان نیکشهر اضافه کرد: امر توسعه پایدار نیازمند این است که در بین عموم مردم و خواص یک جامعه به دغدغه و مشغله فکری و عمومی مبدل شود تا با استفاده از پتانسیل‌های بالقوه در یک جامعه و خلاقیت و نو آوری بتوانیم به نقطه مطلوب خود نزدیک‌تر شویم

او  افزود: یکی از دغدغه‌های مهم ما تربیت مدیران متخصص و توسعه گرا است، زیرا معتقد هستیم که با تولید ایده و خلاقیت و پاسخگویی دقیق می‌توانیم خیلی از مسائل مدیریت کنیم.

هاشمزهی بیان کرد: مطالبه گری باید به یک فرهنگ عمومی در جامعه تبدیل شود مادامی که ما نتوانیم دغدغه را بین مردم و مدیران ایجاد کنیم به توسعه پایدار دست نخواهیم یافت، چون باید مشکلات را به صورت بنیاد و ریشه‌ای حل کنیم.

ضیاء الحق هاشمزهی فرماندار شهرستان نیکشهر در پایان ضمن تاکید بر حمایت همه جانبه از سرمایه گذاران بخش گردشگری و بوم گردی گفت:ما باید به ارتقاء کیفیت زندگی مردم به صورت ویژه و برنامه ریزی شده توجه داشته باشیم که این امر نیازمند همراهی و همفکری مردم است، زیرا که بخشی از مشکلات را می‌توان از درون خود جامعه مدیریت کرد.

انتهای پیام/ع

فرماندار نیکشهر در جمع جوانان، نخبگان و فرهیختگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار