معترضان مشهور به جنبش انقراض در لندن، به سیاست‌های جنگ‌افروزانه انگلیس در خاورمیانه و آلودگی هوا با استفاده از سوخت‌های فسیلی اعتراض کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، معترضان مشهور به جنبش انقراض در لندن، با استفاده از خودرو‌های آب پاش آتش نشانی در اعتراض به سیاست‌های دولت انگلیس، آب به رنگ خون را بر روی ساختمان وزارت خزانه داری انگلیس پاشیدند.

معترضان لندنی رنگ خون بر روی ساختمان وزارت خزانه‌داری پاشیدند + تصاویر

معترضان لندنی رنگ خون بر روی ساختمان وزارت خزانه‌داری پاشیدند + تصاویر

پس از پاشیده شدن آنچه که خون مصنوعی توصیف شده بر روی ساختمان وزارت خزانه داری انگلیس، پلیس چهار نفر از اعضای جنبش انقراض را بازداشت کرد. اعضای جنبش انقراض در لندن، به سیاست‌های جنگ افروزانه انگلیس در خاورمیانه و آلودگی هوا با استفاده از سوخت‌های فسیلی، اعتراض می‌کردند.

معترضان با استفاده از رنگ چغندر، آب را به رنگ خون در آورده بودند و پس از حضور ده‌ها نفر از نیرو‌های پلیس، دست از تظاهرات کشیدند.

گاردین به نقل از یکی از تظاهرکنندگان نوشت سیاست‌هایی که در وزارت خزانه داری پی گرفته شده، هیچ آینده‌ای برای انگلیس نمی‌سازد و این کشور با سیاست‌هایی همچون حمایت از سوخت فسیلی، در معرض خطری جدی است.

بر روی یکی از پلاکارد‌های این گروه منتقد دولت انگلیس نوشته شده بود: "الان اقدام کنید"، "وضعیت اضطراری است".

این گروه پیشتر نیز با حضور در خیابان‌های مرکزی انگلیس خشم و اعتراض خود را به سیاست‌های دولت در انچه که بی توجهی به جان انسان‌ها و آلودگی هوا توصیف کردند اعلام کردند و خواستار توجه دولت به محیط زیست و پرهیز از سیاست‌های جنگ طلبانه شدند.

انتهای پیام/

برچسب ها: انگلیس ، تظاهرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار