فرمانده نیروی انتظامی گفت: تردد زائران از پایانه مرزی چذابه نسبت به پارسال ۳ برابر شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه بازدید از مرز چذابه در جمع خبرنگاران گفت: آمادگی‌های لازم برای میزبانی از زائران اربعین حسینی در استان خوزستان وجود دارد و نیروی انتظامی پیش بینی‌های لازم را برای تردد زائران عتبات عالیات انجام داده است.

او با بیان اینکه تردد زائران از پایانه مرزی چذابه نسبت به پارسال ۳ برابر شده است، افزود: بیش از ۱۰ گیت آماده به کار برای اضافه شدن به گیت‌های فعلی پیش بینی شده تا در صورت نیاز خدمات رسانی کنند.

سردار اشتری با بیان اینکه پیش‌بینی‌های لازم برای پیک حضور زائران از این مرز انجام شده و یکی از موضوعاتی که از قبل مطرح‌شده تردد خودرو‌ها بوده که مستقیم به سمت عراق بروند و اداره گمرک پیگیر این مورد هست، بیان کرد:، ولی امروز یک مشکلی سمت کشور عراق پیش آمده هر چند به حل با پیگیری هستیم تا آن تعدادی خودرویی که برگه خروج دارند بتوانند به راحتی از مرز عبور کنند.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور اذعان داشت: روز‌های گذشته به‌صورت میانگین بین ۱۵ تا ۲۰ هزار نفر از این مرز عبور کرده‌اند و تردد‌ها از این مرز نسبت به سال گذشته تقریباً سه برابر شده و پیش‌بینی افزایش بیشتر هم داریم.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: بیشترین نگرانی در خصوص رانندگانی است که به سوی مرز‌ها عازم هستند بنابراین به آن‌ها توصیه می‌کنیم در صورت سفر با خودرو‌های شخصی حتما توصیه‌های پلیس راهنمایی و رانندگی را جدی بگیرند و در اماکن پیش بینی شده بین شهری تعیین شده در مسیر‌های منتهی به مرز‌های کشور استراحت لازم را داشته باشند تا با سلامت سفر خود را پشت سر بگذارند.

فرمانده ناجا افزود: خدا را شاکریم که مشکل خاص امنیتی نداشتیم و هماهنگی‌های خوبی در خوزستان با هدایت استاندار و اعضای ستاد اربعین وجود دارد.

انتهای پیام/گ

افزایش تردد زئران از مرز چذابه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.