حناچی گفت:چشم‌های ناپاکی وجود دارد که به دنبال پیدا کردن نقاط ضعف شور حسینی تا آن را وارونه جلوه دهند.

چشم‌های ناپاک به دنبال وارونه جلوه دادن شور حسینیبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، پیروز حناجی شهردار تهران در گردهمایی ۴۰۰ نفر از خادمین داوطلب پاکسازی مسیر پیاده روی اربعین حسینی تحت عنوان «خادم منتظر» ضمن تاکید بر مردمی بودن این پویش گفت:پویش خادم المنتظر جلوه دیگری از شور حسینی است و امیدواریم بتوانیم در مدیریت شهری بستر این اقدام را فراهم کنیم.

شهردار تهران با اشاره به این نکته که در این گونه مراسم‌های خودجوش جای صحبت من نیست, افزود: امروزه فرمایشات حضرت امام حسین در بین انسان‌ها باقی مانده و یکی از آن‌ها جمله معروف این است که اگر دین ندارید آزاده باشید و حرکت در مسیر این جمله است که می‌تواند انسان را عاقبت به خیر کند.

حناچی ادامه داد: ما در زندگی خود جملات امام حسین را سرلوحه کار خود قرار دادیم و باید جمله نقل کنم از استاد مطهری که جمله‌ای را از حضرت امام حسین نقل کردند گفتند خداوند اندیشه بالا و عزم بالارا دوست دارد.

او بیان کرد: شهید مطهری در جایی دیگر گفت که اگر جمله‌ای در ذهن انسان ثبت و ماندگار می‌شود به دلیل آن است بیشتر با روحیات و ذات او سازگاری دارد.

شهردار تهران گفت: ما باید جمله‌های سازگار را در ذهن خود ثبت کنیم و به گونه‌ای جدی‌تر در مسیر آن حرکت کنیم.

حناچی با اشاره به وجود چشم‌های ناپاک گفت: در این حرکت عظیم و خودجوش (خادم المنتظر) نیز چشم‌های ناپاکی وجود دارد که به دنبال پیدا کردن نقاط ضعف این پویش هستند تا این شور عظیم را وارونه جلوه دهند و ما مسئولیت داریم در مقابل این چشم‌ها آگاهانه و هوشمندانه عمل کنیم.

حناچی تاکید کرد: باید تلاش کنیم زوار امام حسین علیه السلام در بهترین فضا قدم در مسیر عشق بگذارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار