آغاز عملیات اجرایی گاوداری ۶ هزار راسی با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شهرستان درگزین آغاز شد.

غاز عملیات اجرایی گاوداری ۶ هزار راسی درگزینبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، عملیات اجرایی احداث گاوداری ۶ هزار راسی با حضور محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شهرستان درگزین آغاز شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان در حاشیه این مراسم گفت: این طرح در روستای سنقر آباد از توابع شهرستان درگزین در زمینی به مساحت ۶۰ هکتار احداث می‌شود.

احمد توصیفیان میزان سرمایه گذاری برای احداث این گاوداری را سه هزار میلیارد ریال اعلام و اضافه کرد: با اجرای این طرح برای ۴۰۰ نفر به صورت مستقیم و ۷۰۰ نفر به صورت غیر مستقیم اشتغال ایجاد می‌شود.

او با بیان اینکه این گاوداری در زمینی متعلق به اراضی ملی احداث می‌شود، اظهار داشت: سرمایه گذار این طرح شرکت شصتا و مجری آن شرکت گلدشت اصفهان است.

پیش  این ادای احترام به مقام شامخ شهدای همدان، شرکت در در شورای برنامه ریزی استان و توسعه استان همدان از برنامه های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان همدان از برنامه های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوده است.

همچنین سفر به  شهرستان رزن جهت بازدید از چند طرح خدماتی و کلنگ زنی خانه امید بازنشستگان این شهرستان و  بازدید از شرکت تعاونی محافظ سازان آرش  که با فعالیت استحصال فلزات غیر آهنی (مس) در شهرک صنعتی رزن در سال ۹۵ تأسیس‌شده است و فعال است، از دیگر برنامه های وزیر کار  در سفر به همدان است.

انتهای پیام/د.ا

افتتاح چند طرح با حضور وزیر کار در همدان

منبع : ایرنا

برچسب ها: وزیر کار ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.