رکورد شکنی عجیب در بازی Titanfall 2

یکی از گیمرهای عنوان Titanfall 2 با انتشار ویدیویی از گیم پلی تیم خود در فضای مجازی، رکورد جدیدی را در بخش آنلاین این بازی کسب کرد.

رکورد شکنی عجیب در بازی Titanfall 2به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گیمر‌ها هنگامی که برای اولین بار وارد بازی Titanfall 2 شوند، بازی چند دقیقه به گیمر‌ها اجازه استفاده از لوازم و ماشین‌های جنگی را می‌دهد تا از این طریق با شیوه مبارزات و روش صحیح از بین بردن دشمن آشنا شوند. این بازی در سال ۲۰۱۶ و برای کنسول‌های PS4، Xbox One و پلتفرم کامپیوتر وارد بازار شد و با وجود گذشت سه سال از زمان عرضه این بازی هنوز هم گیمر‌های بسیار این عنوان را اجرا و سعی می‌کنند در این بازی با بالا بردن سرعت خود رکورد شکنی کنند.

رکورد شکنی گیمر‌ها در بخش آنلاین این بازی وابسته به زمان است و تیمی که بتواند در زمان کم‌تری تیم مقابل را شکست دهد و به مقر آن‌ها نفوذ کند، از زمین بازی برنده بیرون خواهد آمد و در صورتی که در زمان بسیار کوتاهی این را کرده باشد؛ رکور‌های بازی را جا به جا می‌کند. به تازگی یکی از گیمر‌ها ویدیویی از بازی خود را منتشر کرده است که نشان می‌دهد تیم او توانسته است زیر ۱۲ ثانیه دشمن را از بین ببرد و زمین بازی را برنده ترک کند.

رکورد شکنی عجیب در بازی Titanfall 2

تیم این گیمر در گذشته هم توانسته بود با رکورد ۱۴ ثانیه در صدر جهان قرار گیرد که بسیار نزدیک به رکورد سایر گیمر‌ها بود، اما این بار این تیم توانسته است رکوردی را در جهان ثبت کند که تاکنون هیچ گیمری چه در بخش انفرادی و چه در بخش گروهی به آن دست نیافته بود.


بیشتر بخوانید: عنوان PUBG از قابلیت کراس‌پلی پشتیبانی خواهد کرد


این گیمر هنوز اعلام نکرده است که چند وقت طول کشیده است تا به این مهارت در عناوین سوم شخص و اکشن دست پیدا کند، اما باید در آینده‌ای نزدیک شاهد رکورد شکنی‌های او در سایر عناوین رایانه‌ای آنلاین باشیم.

انتهای پیام/

ثبت رکوردی عجیب در بازی Titanfall 2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار