مدیر فرودگاه شهدای ایلام از آغاز به کار دومین خط هوایی مسیر ایلام - مشهد توسط شرکت هواپیمایی زاگرس خبر داد.

آغاز فعالیت دومین خط پرواز هوایی ایلام - مشهد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، یگانه مدیر فرودگاه شهدای ایلام گفت: با آغاز به کار شرکت هواپیمایی زاگرس از امروز، تعداد پرواز‌های مسیر ایلام - مشهد از سه پرواز در هفته به پنج پرواز افزایش یافت و شرکت زاگرس روز‌های دوشنبه و پنجشنبه مسافران این مسیر را جابه جا می‌کند و روز‌های یکشنبه، چهارشنبه و جمعه هم شرکت هواپیمایی آسمان پرواز‌های این مسیر را انجام می‌دهد.

او اظهار کرد: ورود این شرکت جدید هواپیمایی به جا به جایی مسافران مسیر ایلام - مشهد در تعدیل سازی نرخ‌های این مسیر هوایی تاثیرگذار بوده و با توجه به ایجاد فضای رقابتی بین شرکت‌های هواپیمایی مذکور نرخ بلیط‌ها به یک سوم قیمت کاهش یافته است.
یگانه افزود: در صدد افزایش پرواز‌های مسیر ایلام – تهران نیز هستیم و ورود شرکت‌های هواپیمایی دیگر به استان برای ایجاد رقابت و تعدیل و کاهش قیمت‌ها از دیگر برنامه‌ها و اهداف فرودگاه شهدای ایلام است.

او مطرح کرد: همچنین از ۱۶ مهرماه تا سوم آبان ماه پرواز‌های موقت ایلام – نجف نیز با توجه به مقوله اربعین از طریق فرودگاه شهدای ایلام انجام می‌شود و با احتساب این مسیر ۱۰ پرواز بین مسیر‌های تهران، مشهد و نجف انجام می‌شود.

مدیر فرودگاه ایلام بیان کرد: ۲ پرواز در روز از مسیر ایلام به نجف، پنج پرواز در هفته از مسیر ایلام به مشهد و مابقی پرواز‌های روزانه نیز در مسیر ایلام به تهران انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/ ن

دومین خط پرواز هوایی ایلام - مشهد آغاز به کار کرد

برچسب ها: اربعین 98 ، فرودگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.