اقدام عجیب مرد جوان، مسافران مترو را به خنده واداشت! + فیلم

اقدام عجیب یک مسافر در یکی از ایستگاه‌های متروی آلمان شاهدان عینی را به خنده واداشت.

اقدام عجیب مسافر مترو همه را به خنده واداشت! + فیلم//به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اقدام عجیب یک مسافر در یکی از ایستگاه‌های متروی آلمان شاهدان عینی را به خنده واداشت. این مرد جوان به مدت چند دقیقه تلاش می‌کرد تا از پله برقی‌ که از بالا به پایین حرکت می‌کرد بالا برود. ویدئویی که توسط یکی از شاهدان عینی و با تلفن همراه تهیه شده است این مرد را که هویتش مشخص نشده در حالی که در پله‌های ابتدایی پله برقی در جا می زند نشان می‌دهد. 

در این ویدئو صدای خنده شاهدان عینی که با دیدن این صحنه به خنده افتاده‌اند شنیده می‌شود. حتی یکی از نظافتگران مترو در حالی که مشغول نظافت است با دیدن این صحنه سر خود را تکان می‌دهد. در این ویدئو صدای مردی که مشغول فیلمبرداری است شنیده می‌شود که می‌گوید : " من به او خواستم کمک کنم اما پیشنهاد دوستانه مرا رد کرد. ما نمی‌توانیم او را مجبور کنیم که از این کار دست بردارد." مسافر دیگر نیز با شوخی به این مرد جوان می‌گوید: " زود باش، چیزی نمانده به بالا برسی."

این ویدئو پس از انتشار در شبکه‌های اجتماعی تاکنون ۳.۲ میلیون بیننده داشته و ۲۵۰۰۰ مرتبه نیز بازنشر شده است. بنا به گفته یکی از رسانه‌های محلی آلمان این مرد جوان بدلیل مصرف مشروبات الکلی در حالت عادی نبود.

گفتنی است؛ این اتفاق جالب در ایستگاه متروی مونیخ، مرکز ایالت باواریای آلمان رخ داد.

انتهای پیام/

صحنه عجیبی که مسافر جوان در ایستگاه مترو رقم زد

برچسب ها: جذاب ترین ها ، مترو ، مسافر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
پریا
۱۴:۲۷ ۱۴ مهر ۱۳۹۸
بابا بیچاره مشکل داره
-
ناشناس
۰۸:۲۲ ۱۴ مهر ۱۳۹۸
خوب شاید هم خواسته یک کار سخت رو امتحان کنه! وقتی سرعت بالارفتن کسی سریعتر از حرکت پله برقی باشه میتونه با تلاش خیلی زیاد به بالا برسه. اولین فرضیه که به مغز خطور میکنه رو صد در صد درست میدونین!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۳ ۱۳ مهر ۱۳۹۸
این بنده خدا سندرم دان داره. عادت دارن حرکت تکراری و مداوم انجام بدن...
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۹:۱۱ ۱۳ مهر ۱۳۹۸
احتمالا // مشکل روحی روانی داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۳ ۱۳ مهر ۱۳۹۸
همین صحنه برای من پیش اومد. خنده دارد که چه عرض کنم بیچاره شدم تا رسیدم به بالای پله برقی. برق پله برقی قطع شده بود ولی قفل نشده بود. وقتی مردم شروع می کردند تا از پله برقی بدون برق قفل نشده حرکت کنند، سرعت حرکت پله ها بیشتر می شد. یادمه که بابام دستم رو گرفت تا از این وضعیت خلاص شدم. نفس نفس می زدم و مردم همچنان از این پله برقی بدون برق سعی در بالا رفتن داشتند. جالب قصه این بود که کسی هم حاضر نبود از این تلاش دست برداره که این کار باعث حرکت تندتر پله ها می شد. عجب خاطره سختی بود. حالم بد شده بود. اگر کسی اونجا فیلم می گرفت حتماً سوژه می شد.
آخرین اخبار