سرمربی سابق تیم فوتبال یوونتوس فاش کرد که تصمیم داشت ستاره آرژانتینی بارسلونا را به صورت قرضی به خدمت بگیرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، فابیو کاپلو سرمربی سابق تیم فوتبال یوونتوس ایتالیا اعلام کرد وقتی مربی این تیم بود، سعی در جذب لیونل مسی مهاجم کنونی بارسلونا را داشت.

سرمربی پیشین بیانکونری تماشاگر بازی شب گذشته یاران مسی در لیگ قهرمانان اروپا برابر اینتر بود، که بارسا این بازی را با نتیجه ۲ بر یک پیروز شد.

او در این خصوص گفت: من برای اولین بار مسی را در ۱۶ سالگی اش در مسابقات گمپر، ملاقات کردم. وقتی او به زمین آمد، هواداران را به شور و هیجان واداشت. من رفتم و از رایکارد پرسیدم آیا می‌تواند او را به ما قرض بدهد. آن‌ها برای بازی دادن به سه بازیکن از غیر اتحادیه اروپا مشکل داشتند، اما او به من گفت که راهی برای استفاده از او پیدا می‌کند.

کاپلو که در آستانه دربی «دی ایتالیا» بین ۲ تیم اینتر و یووه صحبت می‌کرد پیش بینی کرد تکلیف این بازی در میانه میدان مشخص شود.
هر ۲ تیم در سری آ شکست ناپذیر باقی مانده اند و روز یکشنبه در سن سیرو برابر هم به میدان می‌روند.

این مربی ۷۳ ساله به Sky Sport Italia گفت: این یک بازی جالب برای هر ۲ تیم خواهد بود.یوونتوس بدون داشتن کیلینی در برابر تیمی قرار دارد که با سرعت بسیار خوبی به جلو می‌آید خواهد شد، در حالی که نراتزوری باید همان شخصیتی را که تاکنون نشان داده است، نشان دهد. "

او در پایان خاطر نشان کرد: اینتر تاکنون در سری آ با تیم‌های بزرگی روبرو نشده است: آن‌ها دربی را برابر میلان داشتند، اما میلان امروز تیمی نیست که دردسر زیادی ایجاد کند. تکلیف این مسابقه را خط میانی ۲ تیم تعیین خواهند کرد.


بیشتر بخوانید: مسی مرد سال فوتبال جهان شد/ لیورپولی‌ها بهترین سرمربی و دروازه‌بان جهان را از آن خود کردند


انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتبال اروپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار