با حکم آیت الله جنتی اعضای هیئت نظارت بر یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در مازندران منصوب شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با استناد به تصویب هیئت مرکزی نظات بر انتخابات و به موجب احکام جداگانه از سوی آیت الله جنتی رییس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات، حجت الاسلام علی اصغر زکوی (عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی) به‌عنوان رییس هیات نظارت مازندران منصوب شد.

حجت الاسلام محمد صادق اکبری (مدیر کل دادگستری استان مازندران)، محمد رضا مویدی (مدرس دانشگاه)، محمد علی نیرین (فرهنگی) و مصطفی ماشین‌چیان (فعال فرهنگی) به عنوان اعضای هیات نظارت مازندران در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی منصوب شدند.

در بخشی از این حکم که از سوی آیت‌الله جنتی صادر شده آمده است: با عنایت با اینکه در نظام جمهوی اسلامی ایران انتخابات و نظارت بر آن امری تعیین کننده و سرنوشت ساز است لذا ضروری است با سرلوحه قرار دادن رهنمود‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و ملاک قرار دادن قانون و موازین شرعی و اخلاقی و با رویکردی انقلابی و دوری از هرگونه جهت گیری سیاسی و جناحی و بدون توجه به جو سازی ها، وظایف خود را با کمال دقت و قدرت انجام دهید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و توسل به ائمه اطهار (صلوات الله علیهم) و همکاری و مساعدت اعضای محترم سهم موثر و مفیدی در انجام وظایفی که آن هیات بر عهده دارد، ایفا نمائید. توفیق و تایید الهی را از درگاه حضرتش برای شما مسئلت می‌نمایم.
یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، ۲ اسفند ماه امسال در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/س

اعضای هیات نظارت بر انتخابات مجلس در مازندران منصوب شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.