دانایی گفت: موکب‌های اربعین حسینی شهرستان سمنان پذیرای بیش از ۲۰ هزار زائر در بخش اسکان و ۱۴ هزار زائر در بخش تغذیه هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سیدعباس دانایی فرماندار سمنان در جلسه کمیته نظارت و ارزیابی ستاد اربعین حسینی که با موضوع هم‌اندیشی در زمینه آخرین برنامه‌ها و اقدامات کمیته‌ها برگزار شد،گفت: موکب‌های اربعین حسینی شهرستان سمنان پذیرای بیش از ۲۰ هزار زائر در بخش اسکان و ۱۴ هزار زائر در بخش تغذیه هستند.

او با اشاره به رشد ۵۰ درصدی زائران اربعین در استان سمنان، افزود: تاکنون بیش از ۱۴ هزار نفر در سامانه سماح نسبت به ثبت‌نام اقدام کرده‌اند.

فرماندار سمنان با اشاره به ۳۵ موکب اعزامی از استان سمنان، بیان کرد: از این تعداد چهار موکب در مرز مهران، ۱۱ موکب در شهر نجف، ۶ موکب بین‌راهی، ۱۳ موکب در کربلا و یک موکب در کاظمین نسبت به ارائه خدماتی همچون اسکان، تغذیه، درمان، فرهنگی، رسانه و پاکبان اقدام خواهند کرد.

 سیدعباس دانایی اظهار داشت: مرکز استان از آمادگی بیش از ۱۴۰ دستگاه اتوبوس برای ایاب و ذهاب جهت اعزام زائران در سطح استان را دارد.

او با اشاره به تأمین کالا‌های اساسی موردنیاز موکب‌ها از سوی دستگاه‌های اجرایی بیان داشت: موکب‌های شهرستان سمنان آمادگی ارائه خدمات به بیش از ۲۰ هزار زائر در بخش اسکان و ۱۴ هزار زائر در بخش تغذیه هستند.

فرماندار سمنان بر لزوم نظارت و پیگیری در عملیاتی شدن وظایف بر اساس دستورالعمل ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) در برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم تأکید کرد.

انتهای پیام / م

آمادگی بیش از ۱۴۰ دستگاه اتوبوس برای ایاب و ذهاب جهت اعزام زائران  اربعین 

برچسب ها: اربعین ، محرم 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.