معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: کد دار کردن توزیع‌کنندگان آب آشامیدنی در شلمچه اقدامی تحسین‌برانگیز است.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،  علیرضا رئیسی معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شامگاه گذشته در دیدار با فرماندار ویژه شهرستان خرمشهر به عنوان رئیس ستاد اربعین شلمچه با بیان اینکه اقدامات سلامت محور دانشکده علوم پزشکی آبادان در مرز شلمچه قابل‌تقدیر است، از آمادگی ۷۰۰ تخت بیمارستانی برای خدمات‌رسانی به زائرین اربعین حسینی در منطقه شلمچه خبر داد.

او افزود: طبق اعلام قبلی بر خالی نگه‌داشتن ۲۵ درصد از ظرفیت تخت‌های بیمارستانی  برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین تاکید کردیم.

معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، انجام برخی اقدامات بهداشتی در شلمچه را قابل‌تحسین برشمرد و گفت: شناسایی توزیع‌کنندگان آب آشامیدنی در منطقه و کددار کردن آنها همراه با  نصب برچسب بهداشتی بر روی منابع آب، کنترل و دسترسی به آنها را آسان تر می‌کند و این امر می‌تواند به عنوان الگویی برای سایر مرزها به ویژه مرز خسروی باشد.

رئیسی ادامه داد: یکی دیگر از اقدامات مطلوب انجام شده در منطقه شلمچه شناسنامه‌دار کردن مواکب و صدور کارت تندرستی برای موکب داران است.

اوبا تاکید بر اهمیت حفظ سلامت زائرین، بر رفع هر چه سریع‌تر برخی از مشکلات موجود در پایانه مرزی شلمچه به منظور تأمین هرچه بهتر و بیشتر سلامت زائرین ایرانی و اتباع خارجی که از این مسیر به عتبات عالیات در عراق می روند، تاکید کرد.

  علیرضا رئیسی؛ معاون بهداشت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در ادامه سفرش که در رأس هیئتی به منطقه انجام شد، با حضور در یادمان شهدای شلمچه به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کرد.

انتهای پیام/ د

کد دار کردن توزیع‌کنندگان آب آشامیدنی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.