خودکفایی نیروی زمینی یک اصل مهم برای مقاومت در مقابل دشمنان استفرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: ایجاد نهضت خوکفایی و روی پای خود ایستادن برای مقاومت در برابر دشمنان یک اصل مهم محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش صبح امروز (پنجشنبه ۱۱ مهرماه) در مراسم تحویل دستاوردهای جدید نیروی زمینی ارتش که در سازمان تحقیقات و جهادخوکفایی نیروی زمینی ارتش برگزار شد، گفت: خدا را شاکرم که امروز توفیق پیداکردم که از دستاوردهای کارکنان شریف و دانشمند جهاد بزرگ خودکفایی نیروی زمینی ارتش رونمایی کنیم.

او ادامه داد: متخصصان نیروی زمینی ارتش در راستای اجرای فرامین فرمانده کل قوا مبنی بر ایجاد نهضت خوکفایی و روی پای خود ایستادن برای مقاومت در برابر دشمنان، تاکنون این فرامین را اجرایی کردند.

حیدری در ادامه با تقدیر از رهنمودهای امیر سرتیپ دادرس در حرکت به سوی ایجاد این نهضت،  گفت: این کار با هدایت‌های امیر دادرس و حضور ایشان در سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی به عنوان معلم و هدایت کننده نقش مهمی در تولید این دستاوردها دارد.

او افزود: ما در این باره تلاش کرده‌ایم تا به گونه‌ای فعالیت کنیم که موجبات رضایت خداوند، فرمانده کل قوا و هیئت رئیسه نیروی زمینی ارتش را فراهم کنیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در ادامه با اشاره به اینکه نیروی زمینی نیاز به تجهیزات پیچیده‌ای دارد، تصریح کرد: ما توانسته‌ایم در ۲۶ رسته از نیروی زمینی انواع تجهیزات موردنیاز خود در چرخه دفاعی را به صورت خودکفا تولید کرده و آنها را عملیاتی کنیم که این نشان از اثبات جمله «ما می‌توانیم» دارد.

فرمانده نزاجا خاطرنشان‌کرد: پهپادها، بالون‌ها و کوادکوپترهای نیروی زمینی ارتش امسال نیز به سیاق سالهای گذشته در تامین امنیت زائران اربعین حسینی به کارگیری خواهند شد.

او ادامه داد: ما در نیروی زمینی هر هفته و هر ماه یک دستاورد جدید را اختراع، ابداع و به مرز تولید می‌رسانیم و به یکان‌های خود تحویل می‌دهیم.

انتهای پیام/

خودکفایی یک اصل مهم برای مقاومت در مقابل دشمنان است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار